Hammerfall 30/4

oh fyfan, har svenskarna degenerats så mycket att hammerfall fyller scandinavium? nu är det fan i mig dags för rättning i ledet....

Hammerfall är ju ball! Tycker det är skitkul att vi har ett svenskt klassiskt "läder och nitar"-hårdrocksband som fyller arenor!

Nya plattan är förresten kalasbra!

Dickhead skrev:
oh fyfan, har svenskarna degenerats så mycket att hammerfall fyller scandinavium?
Nja, halva Scandinavium är ju avskärmad. Dom säljer ut arenan men det släpps ju bara uppemot 7000 biljetter (skulle jag tro).

Tror jag aldrig har sett en mer pinsam video med "vaddeänä" för låt... e det musik?

jag tycker att hammerfall är riktigt bra , dock låter deras livinspelningar mycket sämre än studioinspelningarna.. kanske bara jag som märker småfelen de gör när de sjunger live :va

Ska inte på konserten, men en rolig grej är att polaren vann den där tävlingen som dom hade när dom släppte deras nya platta, man skulle göra om en låt & det gjorde han & vann tävlingen!
Följ länken på den här sidan (på news), så hittar ni nog hans tolkning!
http://www.backwardness.net

Nope, sket totalt i dem, inte tillräckligt bra. Några enstaka låtar, men nää... Kommer inga bra band alls i år till Sverige, tyvärr. Då räknas inte festivaler. :huvet

En komipsi var där idag, eller när det nuv ar. räcker det? :banana

Var det nåt at ha då?

Tjet skrev:
En komipsi var där idag, eller när det nuv ar. räcker det? :banana

Var det nåt at ha då?

Det var sådär, Joakimn Cans hade tyvärr fått luftrörsinfektion så rösten höll inte riktigt. Det där riktiga trycket infann sig inte under konserten. Och inte förrän i extranumren körde de på med lite eld och pyroteknik, borde öst på mer från början.

Mitt betyg blir: :yoparty :yoparty

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...