Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sampee skrev:Det är ingen direkt skada, mer skav från passagerarfötter och vibrationer vid infästningen som gjort ytan suddig, ser ut som att jag sandpapprat på dom ungefär.
sampee skrev:har fått lite "suddiga" fläckar på kolfiber slip-on:et, funderar på om det går att få fint igen med lite hammarlack på? Eller blir det bubblor i lacken av värmen tro? Nån som vet? eller tror?
monsterkeso skrev:jag skulle nog matta ner hela dämparen och sedan lacka hela med 2 komponents klarlack utav bra kvalitet......
sampee skrev:Har ringt runt till en massa färgaffärer, biltillbehörsfirmo och Lillemans, ingen har eller vet var det finns värmetålig klarlack. Nån som vet? Annars chansar jag med vanligt klarlack och hoppas det inte börjar brinna...
sampee skrev:Jepp, lacka på runt infästningarna där det ser ut som sandpapprat ungefär. ev lacka om hela dämparna ifall det ser ut som skit när jag lackat fläckarna.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |