Hamas barnprogram

Känns i alla fall skönt att jag kan börja helgen med att konstatera att vi kristna har rent mjöl i påsen och att vi, förutom vår arvssynd, inte har någon anledning till självrannsakan!

Men herregud kom med något annat, förstår inte erat resonemang, för att vi har betett oss som barbarer i historien rättfärdigar inte att någon annan gör det nu.
Eller kanske är det du vill ha sagt?

Känns i alla fall skönt att jag kan börja helgen med att konstatera att du fortfarande inte lärt dig konsten att använda relevanta exempel och istället bara övar på raljerandet.

Jag har sagt det föut och jag kan upprepa det: Jag vågar inte debattera med dig då din kunskapsnivå är så långt över min att jag bara skulle förlora. Å det är ju inte konstigt med alla de åren du har lagt på studier, bokläsande och intellektuella debatter...
Din klädsamt ödmjuka stil kan ibland dölja detta faktum men det skiner trots allt igenom hela tiden.

Så ta mitt raljerande för vad det är: en komplimang och ett tecken på min djupa respekt för dig!

Jag har sagt det föut och jag kan upprepa det: Jag vågar inte debattera med dig då din kunskapsnivå är så långt över min att jag bara skulle förlora. Å det är ju inte konstigt med alla de åren du har lagt på studier, bokläsande och intellektuella debatter...
Din klädsamt ödmjuka stil kan ibland dölja detta faktum men det skiner trots allt igenom hela tiden.

Så ta mitt raljerande för vad det är: en komplimang och ett tecken på min djupa respekt för dig!

Det är snarare du som vill ge ett intryck av att vara en välutbildad kunskapskälla.
Du har i inlägg efter inlägg påvisat att du står högre än oss obildade och trångsynta.
Så bonny fortsätt briljera.

Åh, nu kom det där med bildningsgrad igen. Känns fräscht. vad är det med dig och din examen som gör att du måste skryta om den egentligen? Och kanske ännu mer intressant: vad har den med din urusla förmåga att hitta relevanta exempel att göra?

Vad gäller studier så läser jag för fullt för tillfället, du verkar ju nyfiken så jag hoppas du känner dig lugnad nu. Men åh nej, det är inte kvasivetenskap som du behärskar. Det här är riktiga ämnen på riktig skola, inte i Falun eller var du nu tog din examen i velourvetenskap.

Förresten anser jag mig överlägsen dig både mentalt, monetärt och även fysiskt så jag är helt tillfreds med om du är stolt över din examen. Man ska till och med vara stolt över sina kunskaper! Bra bonny. :pannkyss

Åter till ämnet?

Åh, nu kom det där med bildningsgrad igen. Känns fräscht. vad är det med dig och din examen som gör att du måste skryta om den egentligen? Och kanske ännu mer intressant: vad har den med din urusla förmåga att hitta relevanta exempel att göra?

Vad gäller studier så läser jag för fullt för tillfället, du verkar ju nyfiken så jag hoppas du känner dig lugnad nu. Men åh nej, det är inte kvasivetenskap som du behärskar. Det här är riktiga ämnen på riktig skola, inte i Falun eller var du nu tog din examen i velourvetenskap.

Förresten anser jag mig överlägsen dig både mentalt, monetärt och även fysiskt så jag är helt tillfreds med om du är stolt över din examen. Man ska till och med vara stolt över sina kunskaper! Bra bonny. :pannkyss

Åter till ämnet?

Fan, den här tråden blir bara bättre och bättre. Jag älskar när ni kastar paj på varandra så här. Kom igen bara!:yoparty

Låter som du syftar på serier som South-park tex vilket inte siktar i närheten på samma åldersgrupp som Hammas gör.
Samt en hel del ironi är inblandat.

Du får gärna annars berätta vilket/vilka Barnprogram i Usa som visar det du skriver.

Jo, det var nog Southpark jag menade, om det är den där alla ser ut som snögubbar...

Åldersgrupp vet jag inget om, grannens ungar som är 7-10 år är fanatiska anhängare av det i alla fall.

ÅAS är dom storkonsumenter av all skittv från USA, nåt är allvarligt fel när småungarna leker "Jackass" och två av tre "uppdrag" leder till att någon av dom springer gråtande till mamma... :näsblod

Åh, en tråd för sporthojs alla mongoloider. :)
Var är feta juggen?

Ja här känner du dig hemma va? :)

Fortsätt? Hur då fortsätt? Har de börjat? När? Var? Hur?

Den som verkligen inte har gjort det är Messiah själv, läste du hans svammel "om att en majoritet av svenskarna kommer vara muslimer i framtiden" ? :skrattaåt :rofl

Last edited:
Det är humor på hög nivå. :D

Du som till skillnad från merparten av dina åsiktsfränder verkar ha gått ut gymnasiet kanske kan berätta hur du kom fram till din slutsats att detta är roligt på grund av att det är så pass orealistiskt?

Du som till skillnad från merparten av dina åsiktsfränder verkar ha gått ut gymnasiet kanske kan berätta hur du kom fram till din slutsats att detta är roligt på grund av att det är så pass orealistiskt?
Allvarligt nu Mackan.

Vad har vi dagsläget? 350.000 muslimer (varav knappt 150.000 tillhör ett muslimskt samfund) i Sverige? Det ger ca 4 % muslimer (folk som härstammar från länder med Islam som religion alltså) i Sverige, då säger det ju sig själv, kamma dig nu.
Vi hade en massvis invasion av finnar på 1960-talet, men majoriteten av Sveriges befolkning är inte finnar.

Last edited:
...då säger det ju sig själv, kamma dig nu.
Vi hade en massvis invasion av finnar på 1960-talet, men majoriteten av Sveriges befolkning är inte finnar.

...dessutom är majoriteten av invandrarna INTE muslimer och så länge det kommer hit fler ickemuslimer än muslimer så lär deras andel knappast öka. ANTALET ökar men inte ANDELEN.

....Men SD har säkert skickat ut något flygblad som får Messiah att hävda motsatsen...

Allvarligt nu Mackan.

Vad har vi dagsläget? 350.000 muslimer (varav knappt 150.000 tillhör ett muslimskt samfund) i Sverige? Det ger ca 4 % muslimer i Sverige, då säger det ju sig själv, kamma dig nu.

Ja, men alla muslimer får i snitt sex stycken barn, vilket ger 350000 gånger 6.
Det ger 2 100 000 muslimer inom 9 månader!

Allvarligt nu Mackan.

Vad har vi dagsläget? 350.000 muslimer (varav knappt 150.000 tillhör ett muslimskt samfund) i Sverige? Det ger ca 4 % muslimer (folk som härstammar från länder med Islam som religion alltså) i Sverige, då säger det ju sig själv, kamma dig nu.

Problemet är ju att du har fel redan från början och nämner inget av värde för den uträkning som någon tapper borde ta på sig att göra. 350.000 my ass. Skulle tippa dubbla siffran. Någon skrev att 350' var 2001, lägg på minst 20.000/år, eller ta 10.000 om det känns bättre, sedan dess. Någonstans 450-500.000 lär det vara. Det säger i sig ingenting om en eventuell framtida majoritet. Jag vet själv inte när denna majoritet kommer inträffa, men det är ju alldeles självklart att med fortsatt skyhöga folkströmmar från mellanöstern till europa med betydligt högre födelsetal än européer så är det en tidsfråga.

Det lilla jag begripit av folkräkning så måste man i alla fall ta hänsyn till deras födelsetal, antal, åldersstruktur, könsfördelning, fortsatt invandring. Allt detta (och mycket mer där till) skall jämföras med européers, eller svenskars, dito respektive åter- och utvandring för att få en relavant siffra.

Jag har aldrig sett en sådan uträkning varför jag som sagt inte är särskilt oroad men det irriterar lite när det sitter någon fet gymnasieunge eller underbetald falundoktorand och säger nej nej nej innan han ens begripit vad det handlar om.

Det där med finnar är irrelevant då de:
a) inte hade högre födelsetal än svenskar
b) slutade invandra

Muslimer stämmer varken in på a) eller b).

Go on, räkna ut nu. :tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...