wannagofast
Ny medlem
.....
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
![]()
![]()
Ja jävlar där kan vi allah läsa i klartext.
Eller så var det ett flamebait... Släpp sargen nu och sluta gapa från sidlinjen.
Jävla eurabian.![]()
Jag vet att Malm är islamförsvarare men det olustiga är att muslimer kommer vara majoriteten av invånarna i Sverige om invandringen fortsätter som den gör, det är du som är en blåögd idiot om du tror det kommer att hålla i längden.
Jag undrar vad reaktionen skulle vara om vi drog in bistånd och uppmanade att döda muslimer i tv-kanalerna, tack och lov lär vi väl inte få se den reaktionen.
ni missade nog vad jag skrev där.. hade ni varit taktiska så hade ni sagt att ni faktiskt skämtade, men istället gick ni in i försvarsställning och gjorde det än mer tydligt att ni sköt er själva i foten.. kul att ni kom, roligare när ni gickvad ni än säger är ni efter det här helt ute ur debatten.. spelar ingen roll vilka förträffliga bortförklaringar ni listar ut.. jag är ledsen alltså..![]()
huvet på schpiken där, här har vi ännu en islamälskare maoDet är ju dessutom så att det väldigt sällan (aldrig ?) står någonstans i olika religioners heliga skrifter att man skall bomba, våldta, tortera, misshandla, ...
Det är nog någon smart person eller grupp av personer som lagt till det i efterhand för egen vinnings skull.

har du läst bibeln? kan du inte citera lite ur den också, helst där det yrkas för dödsstraff för homosexualitet och där våld och till och med massmord är ok om det ligger i Guds intresse.. båda böckerna är fulla av samma skit.
Ungefär när blir de majoritet?...om sjutton år ungefär? Eller ännu tidigare?
Näe, kanske inte just en kanin, men andra tecknade figurer tycker ständigt att man ska släppa bomber i huvudet på kamelfösare med dynamitbälte...
har du läst bibeln? kan du inte citera lite ur den också....
ok, men då kanske du känner dig lite upplyst nu när du vet att båda skrifterna är samma skit? eller är det ena ok och det andra inte det?Nej, jag har inte påstått att jag läst bibeln och kan citera lite ur den.
ok, men då kanske du känner dig lite upplyst nu när du vet att båda skrifterna är samma skit? eller är det ena ok och det andra inte det?
det finns idag ca 350 000 muslimer (oberoende från vilket land de härstammar, det kan vara allt från norge till irak) i sverige.. eftersom det inte finns statistik kring hur många muslimer som anländer så får vi gå efter ursprungsland istället..
Men nog använder väl Pro-Life rörelsen Biblen som försvar för mord av abortläkare?Den ena skiten tillämpas inte, det gör den andra skiten. Därför är den ena skiten mindre intressant än den andra skiten.
Men nog använder väl Pro-Life rörelsen Biblen som försvar för mord av abortläkare?
Skillnaden IGEN mellan muslimer och övriga religioner är just den att muslimer I DAG och inte för 1000 år sedan utan... I-D-A-G utövar terror, mord, könsstympning och bryter mot mänskliga rättigheter då det står i deras Allah-bok att det är helt okej.
Hur någon kan vara dum nog att påstå att muslimer skulle vara lika fredliga som vanliga svenskar och kristna tyder ju på ingenting annat än allvarlig hjärnskada !
Konstig jämförelse, vad jag vet så accepterar inte vårat samhälle sådana handlingar vilket man inte kan säga om vissa islamska samhällen.
Men nog använder väl Pro-Life rörelsen Biblen som försvar för mord av abortläkare?
Känns i alla fall skönt att jag kan börja helgen med att konstatera att vi kristna har rent mjöl i påsen och att vi, förutom vår arvssynd, inte har någon anledning till självrannsakan!Ja det gör de garanterat.
Nu går så klart inte detta att jämföra, och det vet du.
40-60% av befolkningen i mellanöstern sympatiserar med Al Qaida. Säkerligen betydligt fler med Hamas.
Den dag då 40-60% av amerikanerna vill döda abortläkare med stöd av bibeln kan du återkomma med ditt värdelösa resonemang.
Nej, EKcAkt!![]()
Hos oss i den civilicerade världen krävdes det bara två världskrig och en sissådär 60-70 miljoner döda för att få demokrati, yttrandefrihet och mänskliga rättigheter och för att hajja att man inte får självmordsbomba andra!
Känns i alla fall skönt att jag kan börja helgen med att konstatera att vi kristna har rent mjöl i påsen och att vi, förutom vår arvssynd, inte har någon anledning till självrannsakan!
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |