Halvnakna flickor

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Haha, vilken policy.

På Elverket, en festlokal på Lidingö, har chefen Gabriel Niklasson infört en klädpolicy som innebär att gästerna inte får vara hur lättklädda som helst.

- Det handlar om att få killarnas uppmärksamhet, den som vill synas mest har minst kläder, säger Isabella Löwengrip, som i dag tar avstånd från festerna.

Sami Bentaleb berättar om en tjej som kom till en fest i bara stringtrosor och bh. "Det värsta jag sett", säger han. Han menar att tjejernas klädsel ger fel signaler.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=706713

Hm, det är väl ändå upp till var och en om hur man vill klä sig. Speciellt om man hyr lokalen och ska ha egen fest där. Skillnad är det ju ute på krogen där vissa vill ha en speciell dresscode.

vilken nostalgitripp jag får nu. Arrangerade "pre-stureplans"-fester som kostade mellan 100-200 spänn för en biljett, konsten att förfesta så mycket som möjligt utan att för den delen bli stoppad av vakterna, och en jäkla massa dåligt dansande som till max ledde till hångel och efterföljande munsår.

På min tid (4 år sedan) var det iallafall inte tal om enbart stringtrosor och BH för tjejerna, även fast jag definitivt hade dubblat mina besök på sådana fester om samma klädsel hade gällt då :D

vilken nostalgitripp jag får nu. Arrangerade "pre-stureplans"-fester som kostade mellan 100-200 spänn för en biljett, konsten att förfesta så mycket som möjligt utan att för den delen bli stoppad av vakterna, och en jäkla massa dåligt dansande som till max ledde till hångel och efterföljande munsår.

På min tid (4 år sedan) var det iallafall inte tal om enbart stringtrosor och BH för tjejerna, även fast jag definitivt hade dubblat mina besök på sådana fester om samma klädsel hade gällt då :D
Tyvärr är det inte det nu heller :(

Njao, lite småtrist tycker jag allt att det är när unga tjejer blir tvugna att komma halvnakna för att bli sedda.

/perris

Varför ska man bli sedd? Glider man i bakgrunden kan man smida lömska planer om att erövra världar, mm

Ärligt talat känns MTV-avklädda småtjejer rätt -97..

Jag skiter i om jag ser en tutte eller inte, så länge man får en bra reklampelare så man vet vad köper, så är det enda intressanta hur de är i sängen sen, och det avslöjar inga kläder i världen.

Ligga is the shit!

Men vafan dom som behöver ha så lite kläder är ju skadat gods! Annars behöver dom inte det:hihi

Ärligt talat känns MTV-avklädda småtjejer rätt -97..

Jag skiter i om jag ser en tutte eller inte, så länge man får en bra reklampelare så man vet vad köper, så är det enda intressanta hur de är i sängen sen, och det avslöjar inga kläder i världen.

Ligga is the shit!
Ja och dom brukar vara som slappa hösäckar, oftast

Last edited:
Men vafan dom som behöver ha så lite kläder är ju skadat gods! Annars behöver dom inte det:hihi

Ja och dom brukar vara som slappa hösäckar, oftast

Att hitta en tight brewd kräver ögon, att hitta en som levererar kräver mer än så!

Visst är det sjysst att stoppa snoppen i nåt snyggt, men det är inte bra sex för det..

Nej som sagt, det är insidan som räknas, men man måste ju få in kuken för at känna efter!

Gällande dessa avklädda små saker så föds oftast bekrftelsehoreriet ur en osäkerhet, och är det nåt som INTE är bra hos en tjej i det läget så är det osäkerhet. "Onej, min mage ser tjock ut - oh no, jag e inte snygg i den här vinkeln.." Fuck D! Knulla och va glad ff..

Att hitta en tight brewd kräver ögon, att hitta en som levererar kräver mer än så!

Visst är det sjysst att stoppa snoppen i nåt snyggt, men det är inte bra sex för det..

Nej som sagt, det är insidan som räknas, men man måste ju få in kuken för at känna efter!

Gällande dessa avklädda små saker så föds oftast bekrftelsehoreriet ur en osäkerhet, och är det nåt som INTE är bra hos en tjej i det läget så är det osäkerhet. "Onej, min mage ser tjock ut - oh no, jag e inte snygg i den här vinkeln.." Fuck D! Knulla och va glad ff..
True!

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...