Halva säsongen redan förstörd

Sluta skräms! va ska jag göra i vinter nu då när ni far o säger att bigjump o skidbackar är farliga:confused: lr ja man vet ju aldrig det kan ju finnas andra saker att göra också:tuttar :fyllisar

Hoppas rehabben går bra för dig och att du snart e ute på vägen igen och i backen för den delen. (ja alltså inte med hojjen då när vi snackar backen)

Åkte mycket slalom själv upp till ca 15 år. gjorde allt, hoppade, vurpade, åkte som en galning mer eller mindre. Skadade mig aldrig mer än nåt blåmärke eller så. Måste ha med åldern att göra att man är närmast odödlig som barn.

Eller att man blir skörare som gubbe :arsele :FU

Knäskador gör sjukt ont!!! och är ofta svåra att bli helt 100% ok efteråt.
Har själv pajat mitt några gånger i fotbollen. Ett tips bara, efter du gjort din grundträning hos sjukgymnasten, skippa deras lugna träningsprogram med allehanda gummiband och akrobatiska övningar. Bege dig ned på gymet och ge benen lite riktig benträning istället. Knäet behöver muskler för att bli stabilt och för att få det så krävs det blod, svett och tung metall vikter:tummenupp. Under tiden ( tills du ligger övar bakhjulsåkning på din hoj en varm sommarkväll i början på Augusti) så är det bara till att kolla på moto gp så ofta du kan:)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti