Halva kortet!!!

Tokan skrev:
nu vart halva a-kortet avklarat.. :banana :banana :tungan Nu är det bara resten kvar.. Hoppas det går lika bra som detta... :jisses

Grattis! Likadant för mig! Har bokat in uppkörningstid... (Eller rättare sagt ringt och satt upp mig på en lista, de ska boka in mig när de börjar med sånt)...
Hoppas alla klarar det nu då! :tummenupp

Syss skrev:
Grattis! Likadant för mig! Har bokat in uppkörningstid... (Eller rättare sagt ringt och satt upp mig på en lista, de ska boka in mig när de börjar med sånt)...
Hoppas alla klarar det nu då! :tummenupp

Det vågar jag inte göra ännu.. Det var så länge sedan jag körde förra gången så jag har ingen aning om vart jag ligger.. Men så fort jag har lite pejl på läget så.. Då ska det bokas... :tungan

Tokan skrev:
Det vågar jag inte göra ännu.. Det var så länge sedan jag körde förra gången så jag har ingen aning om vart jag ligger.. Men så fort jag har lite pejl på läget så.. Då ska det bokas... :tungan

Blä, jag har kört hoj en gång. Den 17 december. :tuttar
Men jag bokade ju inte den första tid de har, heller.... :tungan

Men nu måste det bli vår! :gnissla

Grattis så skönt när man har teorin avklarad. Var mer nervös när jag skulle göra teorin än vad jag var vid uppkörningen :va lycka till :tummenupp

tackar.. Hmm.. Hoppas att jag är lika dan då.. För jag var för jvla nervös när jag satt och skulel skriva.. Fick total blackout, men det löste sig iaf!!!!

Klart du kommer att klara uppkörningen galant..bara du tar det lungt och sansat. Lycka till!

Du slipper ju den "fruktade" garagevändningen också..(som jag tyckte var det lättaste på hela provet...) ska bli mycket intressant att höra vad folk tycker om nya testet!

Lycka till!

Bollox skrev:
Gratulerar! Nu är det bara den lätta biten kvar!
Det enda svåra är väl att få en tid, och har man otur med kontrollanten kan det bli jobbigt också! Men det fixar du säkert! :tummenupp

ja fick en sur gammal förstoppad gubbe som säkert fått pisk av frugan på morgonen.. så de va bara å fixa ny tid.. eller.. körskoleläraren trollade fram en 3 dagar innan jag hade vart tvungen att göra om teorin.. som jag f.ö. fick 61poäng på
:banana

Grattis!

Klarade min teori i oktober, dan efter jag fyllde 16 :tummenupp

Men uppkörningarna hade ju slutat då, så nu sitter jag här och väntar på att kunna boka.

De säger att inget kösystem är uppe än.
Så hur kan en del ha bokat redan? :va

/SolitudE

Grattis grattis! själv så hade man ju A1 körkort så jag slipper teorin :) ska fixa uppkörning så fort som möglich, så att man får ut och rasta gixxern lite :)

Grattis :tummenupp

Bästa jag nånsinn gjort va att ta A kortet..sånn otrolig känsla när det va klart :Bugar

Själva uppkörningen va svettig och nervös men vi hade en väldigt bra förrättare, när jag skulle göra garagevändningen (som var min nemesis) så gjorde jag först 2 skitdåliga. Körde fram till guben och sa att "fan jag kan detta men jag e så jäkla nervös". Han sa: Jag ser det, men Micke, ta nu ett par djupa andetag, glöm mig och bara gör som du lärt dig! Det var det..kommer fan inte ens ihåg att jag gjorde vändningarna men enligt mina andra kompisar (som oxå körde upp) så var vändnigarna perfekta :D

Lycka till allihopa med teori och körning!!!

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien