Halojsan!

Joshi

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2004
Hoj
Nada at the moment
Tyckte det var lika bra att formelt presentera mig nu. Har lurat rundor här på forumet ett tag samt på er hemsida. Har som sagt precis skaffat mc. En triumph speed four av årgång 03. Håller för fullt på med mitt mc kort. gaaahhh...typiskt att man inte kunde tagit det innan. Hoppas ialla fall att jag ska bli klar en bit in på sommaren. Får ju försöka skynda på slöfockarna nere på körskolan.Känner/vet vem vissa av er här på forumet är. Spirre känner jag sedan innan då han faktiskt bodde granne med mig här i Ängelholm. Alltid roligt att känna någon från början när man kör med er sedan:) Även om ni andra säkert också är snälla och fogliga :tummenupp
Men än så länge får jag hålla mig till mesig övnings körning grrrr :mad:
Har dock kört en hel del mc innan. Cross,trial,vanlig mc osv. Bor för övrigt i Ängelholm om ni inte räknat ut det innan, jobbar på statoil 200 m från där jag bor weee. 40 öre rabbat på bensin kommer inte sitta fel sedan :yoparty
Ha det gött grabbar.. kommer skrika högt så fort jag fått mitt kort så jag kan köra med er.
Se ya later dudes.
Btw vem av er är jimmy?jim?

ROCKON (kör TLR) kallar sig Jim i det civila livet... :hihi

:hej
Hej och välkommen förresten :)

Trevligt att se fler ängelholmare här...håller själv på att ta kortet, jag övningskör med far än så länge, vet själv hur sugigt det är... Välkommen hit!

Magnus aka molia

EDIT: Såg att du är 82:a, själv är jag 83:a. Gick du på rönne? Vad är ditt riktiga namn?

Last edited:
Hej&välkommen. Se till o fixa lappen nu, det ska inte ta mer än 2 månader....

//Mavve här o Mavve utanför här.

Joshi skrev:
Tyckte det var lika bra att formelt presentera mig nu. Har lurat rundor här på forumet ett tag samt på er hemsida. Har som sagt precis skaffat mc. En triumph speed four av årgång 03. Håller för fullt på med mitt mc kort. gaaahhh...typiskt att man inte kunde tagit det innan. Hoppas ialla fall att jag ska bli klar en bit in på sommaren. Får ju försöka skynda på slöfockarna nere på körskolan.Känner/vet vem vissa av er här på forumet är. Spirre känner jag sedan innan då han faktiskt bodde granne med mig här i Ängelholm. Alltid roligt att känna någon från början när man kör med er sedan:) Även om ni andra säkert också är snälla och fogliga :tummenupp
Men än så länge får jag hålla mig till mesig övnings körning grrrr :mad:
Har dock kört en hel del mc innan. Cross,trial,vanlig mc osv. Bor för övrigt i Ängelholm om ni inte räknat ut det innan, jobbar på statoil 200 m från där jag bor weee. 40 öre rabbat på bensin kommer inte sitta fel sedan :yoparty
Ha det gött grabbar.. kommer skrika högt så fort jag fått mitt kort så jag kan köra med er.
Se ya later dudes.
Btw vem av er är jimmy?jim?

Det är jag som är Jim.
Hmm . . vem är du . jag borde veta det . .
Ha d gött och välkommen

Hehe !

Joshi skrev:
Du känner min syrra. Josefin Åkesson :tuttar

Tjena !
Allt bra med dig ?
Hittade du ngt taxi-jobb ?
kul att du köpt hoj ju . . har syrran tagit sitt kort än ?
Har inte träffat henne på nästan ett år.
När du träffar henne så får du hälsa så gott !!
Ha de bra !

Dåligt med taxi jobb. Fick jobb på statoil i januari o har jobbat där sedan dess. Ska jobba kvar i höst också, tanken e att jag ska läsa lite komvux samtidigt som jag jobbar. Syrran håller på med sitt kort nu..ska skriva upp typ 2:e maj eller liknande. Hon har haft 1 körlektion o det gick bra tydligen. Lite lättare att ta sig runt på körskolans hojar än den custom hojen hon har :rofl
Själv ska jag skriva upp den 18 maj. Hoppas man inte behöver vänta allt för länge på uppkörning sedan. Verkar inte vara lika mycket folk som ska ta mc kort i år som förra året. Tur e väl det.
Se ya on the streets soon.
Hare! :banana

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer