Therudeboy
Guest
hållundan skrev:Tyvärr ingen aning faktiskt. Men självfallet, får jag nys om något ska jag nämna ditt intresse!
![]()
Det vore kanon, vill inte sitta fast i hålan Torup för länge.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hållundan skrev:Tyvärr ingen aning faktiskt. Men självfallet, får jag nys om något ska jag nämna ditt intresse!
![]()
Fasen va gött!Therudeboy skrev:Kommer ansluta mig till er nästa år, köper ny hoj nu i vinter när man har nytt jobb och allt![]()
hållundan skrev:Fasen va gött!
Va blev det för jobb? Vad blir det för hoj? Var ska du bo?
Välkommen te oss iaf!![]()
[Mr.Schufemtii] skrev:Domen för killen som rånade mig den 19/9 kom i fredags..
Han fick 6 månader!!!![]()
/Olle
Kommer väl säkert ut efter 3 oxå :kocko[Mr.Schufemtii] skrev:Domen för killen som rånade mig den 19/9 kom i fredags..
Han fick 6 månader!!!![]()
/Olle
Eventuellt min studentlägenhet på gamle tull, men du som inte pluggar får egentligen inte bo därTherudeboy skrev:Hej allihopa.
Ingen som råkar veta om någon lägehet i halmstad som är/blir ledig snart? Är ju nästintill omöjligt att få en om man inte får något insider tips.
Nu ska du inte va sånfluppen skrev:UPP![]()
![]()
fy fan.....
Barrett skrev:Lagom tills våren & en ny hojsässong då![]()
Fast vi får väl hoppas att den svenska kriminalvården lyckas överträffa sig själv och faktiskt klarar av att omvandla en vilsensjäl.
Hur ser det ut för din del att få skadestånd osv.?
sportarn skrev:Kommer väl säkert ut efter 3 oxå :kocko
Men det är väl redan fel eftersom så många psykopater går lösa på gatan![Mr.Schufemtii] skrev:Jag tror inte det. När han rånade mig så var han redan villkorligt frigiven. Är det svenska rättssystemet så dumma att de släpper ut honom igen så :kocko .....då är nått fel.
![]()
//Olle
sportarn skrev:Eventuellt min studentlägenhet på gamle tull, men du som inte pluggar får egentligen inte bo där![]()
Annars blir det väl till att ställa sig i kö hos hfab o bara tjata på dem så brukar det lösa sig till slut!
sportarn skrev:Men det är väl redan fel eftersom så många psykopater går lösa på gatan!![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |