Halmstad

fluppen skrev:
Japp mobilt sporthoj.com, kan det bli bättre ?
Inte många mobiler man kan surfa htlm baserade sidor med, men med min kan man :yoparty

Sitta & jobba vid en dator uppkopplad mot SH hela dagarna känns aningen bättre :tungan

Hänger tyvärr inte med på söndag, vill inte slita ut mina däck genom att ligga & nöta landsväg mm. Men ska ni stå & posa vid slottsparkeringen ngn dag kan man ju komma förbi en sväng iofs!

Chris Husky skrev:
Sitta & jobba vid en dator uppkopplad mot SH hela dagarna känns aningen bättre :tungan

Hänger tyvärr inte med på söndag, vill inte slita ut mina däck genom att ligga & nöta landsväg mm. Men ska ni stå & posa vid slottsparkeringen ngn dag kan man ju komma förbi en sväng iofs!

Ja det hade ju vart bätter !! MEn å andra sidan kan du inte surfa SH när du tar en paus när du kör hoj, det kan jag !

Vadå inte slita däck ??? :3freak Vanligtvis köper man däck för att gradvis slita ner dom, hur gör du ? :D

fluppen skrev:
Ja det hade ju vart bätter !! MEn å andra sidan kan du inte surfa SH när du tar en paus när du kör hoj, det kan jag !

Vadå inte slita däck ??? :3freak Vanligtvis köper man däck för att gradvis slita ner dom, hur gör du ? :D

När jag kör hoj kör jag hoj, när jag surfar surfar jag :7peta :)

Slita ner dom?!? :skrämd Vet du vad däck kostar? :D
Nä men jag har mjuka slicks, för mkt åkaraktframkörning så är det bara kasta dom sen :(

fluppen skrev:
JAg e på !! Dock efter midsommar...fullt schema innan dess :fyllisar

Den enda jag kört med hör från halmstad-tråden e hållundan och zid :va och hur många e vi ?????

SÅ KOM IGEN NU !!!!!!! BÄTTRE UPPSLUTNING, DET E JU KULIGARE ATT KÖRA MÅNGA OCH NI KÖR VÄL ?????

Ska vi bestämma datum ? Kanske söndag då, så kan du hållundan oxå medverka :tuttar
Tid & plats?
:confused:

Bra fluppen! Härligt! Se till att få me folket nu...

Vi kanske ska starta en sån däringa SMS-lista som dom har i Supermotard-tråden från Götet...

Eller, äsch...

Jag tar NOG hojen ner till Halmstad imorrn. Då jeflar får vi köra på söndagen...

Chris Husky skrev:
När jag kör hoj kör jag hoj, när jag surfar surfar jag :7peta :)

Slita ner dom?!? :skrämd Vet du vad däck kostar? :D
Nä men jag har mjuka slicks, för mkt åkaraktframkörning så är det bara kasta dom sen :(

hahahaha...jaja det förstår jag, kanske också skulle köpt slicks så blir det billigare iom att man inte kör :tungan :D

hållundan skrev:
Bra fluppen! Härligt! Se till att få me folket nu...

Vi kanske ska starta en sån däringa SMS-lista som dom har i Supermotard-tråden från Götet...

Eller, äsch...

Jag tar NOG hojen ner till Halmstad imorrn. Då jeflar får vi köra på söndagen...

Jag vet jag e bäst :yoparty

Ska du va här hela helgen ??

Va e det förrena smslistor du tjata om ? :va

fluppen skrev:
hahahaha...jaja det förstår jag, kanske också skulle köpt slicks så blir det billigare iom att man inte kör :tungan :D

Åka rakt fram på gata kan jag vara utan, hellre snabb på banan :yoparty (fast det är jag ju inte det heller :rolleyes: )

Så här roade jag mig igår :banana

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    132.2 KB · Visningar: 56
Last edited:
fluppen skrev:
kl 15:00 på slottsparkeringen med undantag om det kommer sånt dära vatten från det blå (grå) :yoparty

Kan du det hållundan ?
Ja fiffan, om jag tar hojen vill säga. Annars får jag helt enkelt rasta Magnus hoj... För han lär väl inte köra...

:hej

Ogay, kommer ner till Halmstad redan idag. Utan hoj dock. Ska ha med syrrans unge till Varberg samt min polare...

Så det blir ÖL :fyllisar ikväll istället. Nån som är på? Fluppen? Kan vi sladda förbi å kolla på altanen?

hållundan skrev:
Ogay, kommer ner till Halmstad redan idag. Utan hoj dock. Ska ha med syrrans unge till Varberg samt min polare...

Så det blir ÖL :fyllisar ikväll istället. Nån som är på? Fluppen? Kan vi sladda förbi å kolla på altanen?

Jobbar till 20:00 iaf... :banana

hållundan skrev:
Ja fiffan, om jag tar hojen vill säga. Annars får jag helt enkelt rasta Magnus hoj... För han lär väl inte köra...

Om det nu skulle vara så att jag inte skulle köra på söndag så skulle i alla fall Hållis inte kunna rasta min hoj.......han klarar helt enkelt inte av så mycket effekt.......det skulle ju va som att låna ut en GP-hoj till en som kör trehjuling.... :D :arsele :D

Zid skrev:
Om det nu skulle vara så att jag inte skulle köra på söndag så skulle i alla fall Hållis inte kunna rasta min hoj.......han klarar helt enkelt inte av så mycket effekt.......det skulle ju va som att låna ut en GP-hoj till en som kör trehjuling.... :D :arsele :D
Hahahah, mycjket effekt? Mycket vikt menar du va??? Jag styrde omkring på både en Gixxer 750 och en R1 för några veckor sedan...

Fedt! :yoparty

Back