hållundan skrev:Förresten måste vi sätta foggys motogp-film på repeat under hela tillställningen...
Den är en stämningshöjare utan dess like...
![]()
Vi skulle också kunna köra en pingisfilm med två värdelösa spelare

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hållundan skrev:Förresten måste vi sätta foggys motogp-film på repeat under hela tillställningen...
Den är en stämningshöjare utan dess like...
![]()
ojdet blev lite många......det blir lätt så då man sitter med miffomodem och trycker flera gggr för att det ska gå snabbare....fluppen skrev:Som om jag skulle kunna ladda hem den då....![]()
fogerty skrev:Vi skulle också kunna köra en pingisfilm med två värdelösa spelare![]()
![]()
finns bara en som e kass där hehefogerty skrev:Vi skulle också kunna köra en pingisfilm med två värdelösa spelare![]()
![]()
Skorpan skrev:finns bara en som e kass där hehe![]()
![]()
![]()
![]()
jag spöa broder "tuck-Lakritstrollet" igår med kass fossing,sug på den....hållundan skrev:haha, ja å det vet vi alla vem det är![]()
Jävlar, det var längesen du vann över mej skorpan, längesen...
Skorpan skrev:jag spöa broder "tuck-Lakritstrollet" igår med kass fossing,sug på den....
kom bara,säg tid o plats![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o jag sätter min fot emot,vågar du??hållundan skrev:hahahaha, låter ju inte illa =) hade han preppat racket då oxå eller???
hehe, jag vinner nästa match vi spelar... jag sätter 2 kronor åp det...
![]()
vaffan ska jag med en blodig fot till??Skorpan skrev:o jag sätter min fot emot,vågar du??![]()
![]()
![]()
den som förlorar tvättar & vaxar bägges moppar,deal??hållundan skrev:vaffan ska jag med en blodig fot till??
=)
hehe, ja för fan, ja e på!
Skorpan skrev:den som förlorar tvättar & vaxar bägges moppar,deal??![]()
edit: UTAN repor o RENT ska det bli oxå UTAN fusk!!!!
min e vackrarehållundan skrev:haha, frågan är den om jag vågar släppa dig på min skönhet....
Hmmm, frågan är den bara, du har ju pingisbordet i ditt garage, det är lite fösk...
![]()
Skorpan skrev:min e vackrare![]()
o nej,jag ska inte tjuvträna nåttar dej ändå
![]()
![]()
![]()
![]()
ok,deal - jag kan bli rik juhållundan skrev:okej, jo det är den, men vaffan.... ..
hmm, okej, ingen fuskträning, så kör vi en match, å den som loosar får betala den andre två kronor.... eller tvätta den andres hoj....
hmm, jag är med... okej...
![]()
fogerty skrev:Kunde ni inte tagit alla ovanstående inlägg via ICQ istället jävla spammare![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hållundan skrev:han e avis....hohoho...... förresten, jag vill inte utmana dig på pingpong om vi lirar om att hojen ska bli tvättad... då loosar jag ju gärnet...
seså, när kommer våren? När vinnner jag i pingis över dig? Det är frågor vi alla grunnar på, när kommer svaren? Ingen vet.
Jag har druckit en jävla massa kaffe idag, måste vara det...
![]()
fogerty skrev:Svaren kommer nu!! Våren kommer i mitten på mars har Polman sagt till mig. Sen prata jag med Polman om lite pingis och han fick se en pingisfilm med dig och han sa att i pingis kommer jag aldrig förlora mot dig, finns inte en möjlighetså du gör rätt i att inte ingå några vad
![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning