Halmstad

Torsdag 25/6.
Jag kommer att vara där.

Jag e på slottan idag med kl 18. Blir dock ingen jättelång tur för min del idag. Lovade bort mig till tjejen kl 20

Va i halmstad med hojen i helgen, men såg inte en enda hoj på vägarna! Hälsade på en polare så satt ju inte på hojen hela tiden. Men körde från stan ut mot tylösand och sen mot den andra campingen som jag preics glömde bort :) Sen tillbaka in mot flygstaden och runt i stan lite...

Nu har man bott officiellt i Halmstad en vecka och är hur nöjd som helst. Kommer inte att ha hojjen i stan förräns 1 Aug, sen kommer jag och försöker köra så mkt som möjligt!
Hoppas på en bra sensommar, så ses vi :yoparty

Nu har man bott officiellt i Halmstad en vecka och är hur nöjd som helst. Kommer inte att ha hojjen i stan förräns 1 Aug, sen kommer jag och försöker köra så mkt som möjligt!

Kul att du trivs! :) Vi ses säkert framöver! De bästa vägarna går söderut, och i viss mån österut. Bara så du vet... :tummenupp

Låter gott det.

Du va väl med en körning här i halmstad:tummenupp

Syns på vägarna sen iaf

Tänkte kolla om nån av er har koll på om man kan få tag i nåt garage i stan?

1800 torsdagar eller om någon har förslag på annan tid och dag som meddelas här i tråden.

Idag, 15/7. JETmacken Sofieberg, 1500 om ni skall med till Falken. Jag skall själv bara titta på, men där är ju några som skall köra.

För de som inte vet var det är: Karta

Fanns ju lite nytt folk verkade det som, så det är väl lika bra med en karta...

OBS, Under förutsättning att vädret håller i sig då..Verkar som det blir ok i em och kväll.

Försöker vara vid macken vid 15tiden.
Tack för kartan. :tummenupp

Idag, 15/7. JETmacken Sofieberg, 1500 om ni skall med till Falken. Jag skall själv bara titta på, men där är ju några som skall köra.

OBS, Under förutsättning att vädret håller i sig då..Verkar som det blir ok i em och kväll.

Tack för senast gubbs. Grymt skoj på Falkenberg :yoparty

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025