Halmstad

Finns det något bra garage i Halmstad? Har hört med HFAB men de vill inte hyra ut till icke-hfab-are. Var hemma i Borås och tog första turen för året nu i helgen och blev grymt sugen på att få ner den till Halmstad.

Hey, när ni är ute och kör får ni tuta inom statoil på järnvägsleden ibland. Jag jobbar där sedan i Onsdags. Inte för att jag ger billigare bensin men kom in och snacka hojjar för fan :) För att veta vem Jag är, så är jag den ända killen där inne som är runt 20. jag är alltså inte de tjocke, eller den flintskalliga med glasögon.

:tummenupp
// Oskar

Finns det någon i Halmstad med omnejd som är duktig på elektronik?
Jag skulle vilja ha hjälp med att bygga eget diodbakljus samt blinkers.

Hey, när ni är ute och kör får ni tuta inom statoil på järnvägsleden ibland. Jag jobbar där sedan i Onsdags. Inte för att jag ger billigare bensin men kom in och snacka hojjar för fan :) För att veta vem Jag är, så är jag den ända killen där inne som är runt 20. jag är alltså inte de tjocke, eller den flintskalliga med glasögon.

:tummenupp
// Oskar

Sweet. jag bor precis jämte ;)

Finns det ngn firma i stan som säljer billiga wastegates? 38mm

kul att fler firar påsken med att köra hoj !! såg några tappra själar i halmstad dock på fel sida laholmsvägen...

slå en pling om nån vill ha sällskap 0735205429

Hej på er!

Flyttar till HSTD på måndag, har fått jobb i Lidhult på Kalmar Industries. Någon som jobbar där eller känner någon som jobbar där? Skulle behöva ha tag i garage i hstd till hojen snarast. Gör gärna extrajobb på hojar med om någon behöver hjälp. Hoppas det finns någon som känner för att åka hoj en sväng eller gå ut och ta en bärs nån dag. Kan ju behöva lite nytt umgänge när man kommer till en ny stad....

Hej på er!

Flyttar till HSTD på måndag, har fått jobb i Lidhult på Kalmar Industries. Någon som jobbar där eller känner någon som jobbar där? Skulle behöva ha tag i garage i hstd till hojen snarast. Gör gärna extrajobb på hojar med om någon behöver hjälp. Hoppas det finns någon som känner för att åka hoj en sväng eller gå ut och ta en bärs nån dag. Kan ju behöva lite nytt umgänge när man kommer till en ny stad....

Här har vi en...men jag tror de är fler härifrån som jobbar där... http://www.sporthoj.com/forum/member.php?action=getinfo&u=18368

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!