hållundan
Emozione!
Å jag är hemma i Götet under sommaren, kommer ner och lirar om två veckor igen! Då jäklar, men ny olja och välpolerat vurpollon...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nänä, Sennans Taxi kör jag för! Andra körningen idag.. Lite jobbigt att sitta och leta på kartan efter gator när man är försenad till en körning o skitstressadBarrett skrev:Vilket nr?(om det nu rör sig om Halmstad taxi) Håll undan för 36:an
![]()
Dåligt byte btw![]()
Tåbbä skrev:Nänä, Sennans Taxi kör jag för! Andra körningen idag.. Lite jobbigt att sitta och leta på kartan efter gator när man är försenad till en körning o skitstressad
Det känns bra att ha sålt hojen, jag saknar det lite när man ser (hör) nån ducce eller så, annars saknar jag inte det ett dugg![]()
morecore skrev:Nån som ska på hellacopters på torsdag? (b&b)
190kr. köp biljetter på skivaffären bredvid Mcd. Fet stämning med den lilla scenen på BåB. Som när jag välte högtalaren än gång när jag kollade på RandyBarrett skrev:Får nog bli det!Vad kostar det?
morecore skrev:190kr. köp biljetter på skivaffären bredvid Mcd. Fet stämning med den lilla scenen på BåB. Som när jag välte högtalaren än gång när jag kollade på Randy![]()
Barrett skrev:Ingen som har ett slip-on som ligger & skräpar som ni kan tänka er låna ut?
Jag ska inte köra en meter med det. Jag ska bara utföra ett litet expriment. Är det i behov av ompackning så fixar & står jag för det.
Det enda som är lite intresant är anslutnings diameter. I övrigt kan det vara vilket fabrikat & se ut hur som helst.
SkogsOlle skrev:Jag har ett liggande....
Ligger i Småland men kan nog fixa så att polare tar med sig det hit imorgon.
Ingen skönhet och det är demonterat.
Men om du vill låna det så kan vi nog fixa det.
/ Olle
Barrett skrev:Det hade varit perfekt!![]()
Barrett skrev:Den 13:e aug. kommer Racingshop (http://www.racingshop.se) ha sitt årliga party i Halmstad med Freestyle motocross-, Fiddyuppvining & det lokala metalbandet Twelvestep
SkogsOlle skrev:Jag kan inte lova ngt, men jag ska kolla med polaren om han kan plocka med sig det. OM han kan det så är det i Halmstad någon gång på eftermiddagen.
Och då finns det på Bolmensgatan för avhämtning..
Återkommer med förhoppningvis klara besked senare idag.
/ Olle
Chefsred skrev:Var kommer detta äga rum?
hållundan skrev:Berätta nu vad du ska göra Chris! Modda den gamla Golfen? Kitta motarden?
Barrett skrev:Den 13:e aug. kommer Racingshop (http://www.racingshop.se) ha sitt årliga party i Halmstad med Freestyle motocross-, Fiddyuppvining & det lokala metalbandet Twelvestep (http://www.twelvestep.se/ ladda ner & njut ) kommer & rockar loss mm.
Vi tänkte även försöka få till en lite motarduppvsning. Det finns en parkering att nyttja där man kan lägga upp en liten slinga på 300-500m här man kan köra några små heat (enbart asfalt).
Sen blir det att visa upp hojarna, svara på folks frågor, låta små kidsen provsitta på hojarna & lite sånt. Ev. även lite stunt uppvisning.
Vi behöver väl vara mellan 6-10 st iaf som kommer & visar upp oss. Att dömma från tidigare år så har det varit ett välbesökt evenemang så det är ett ypperligt tillfälle att promota lite för vår kära sport. Har du möjlighet att komma så anmäl ditt intresse i PM till mig!
/ Chris
Barrett skrev:Om det dyker upp & om det är lättare för dig så kan du lämna av hos min polare på Bolmensgatan 15, Kristoffer Rosenbring lhg 109.
Vi hörs här sen!
Gärna med på kollar fmx om det blir något, men eftrfesten får man skippa. Det så kallade "cafe" som ska vara lite "skate/surf" är bara ett ställe för folk som vill hålla på med något utan att göra det. (sorry måste säga detta)Barrett skrev:Man kan även köpa hambuaje & hoppa bungyjump + att det är efterfest på the Café![]()
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |