Halmstad

sportarn skrev:
Snygg färg. Du tänker inte samma som V-gurra med andra ord att Hayabusa är den ultimata banhojen som kör ifrån allt och alla. :hihi

:huvet :fyllisar :3freak :kocko ........................

Svart är snyggt men faan så svårt att hålla ren och repfri. Blir nog en svart -05 Gixxer 1000 iaf....
 
ja vet halmstad har inte mkt egentligen förutom tylö. Det är mest platt landskap. Tjejen sa att det var som en stor håla... kan stämma :)

föffan hojväder ute idag! morgon körning, ja det blir nog så...
 
morecore skrev:
ja vet halmstad har inte mkt egentligen förutom tylö. Det är mest platt landskap. Tjejen sa att det var som en stor håla... kan stämma :)

föffan hojväder ute idag! morgon körning, ja det blir nog så...


åka..?.....när,var?
 
Här kommer lite byggbilder som utlovat!!
Har bara provmonterat delarna.Skall ge mig på elsystem, sadel och infästning till tanken imorgon.

/O
Kom gärna med förslag på förbättringar och ändringar.....
 
Snyggt SkogsOlle :yoparty .............nu blir man allt lite sugen att fixa till den gamla kawa'n med dräpar motor..... :kulspruta
 
VR-8 skrev:
Snyggt SkogsOlle :yoparty .............nu blir man allt lite sugen att fixa till den gamla kawa'n med dräpar motor..... :kulspruta

Tackar!!! Men det är fortfarande en bra bit kvar.
Vad är det för kawa du har?? Alltd kul att fixa till ngt äldre!
/o
 
Såg att want a r1 var ute o försökte leka med farbror blå förut idag. Vid högskolan så stod de vid rödljus o han kom ut från nyhem, enbart därför så drog han upp den på slangen. :D Ja, får väl se hur glada de poliserna är när de får tag på en stackars hojåkare nästa gång. Nej, nu ska jag sussa.
 
SkogsOlle skrev:
Tackar!!! Men det är fortfarande en bra bit kvar.
Vad är det för kawa du har?? Alltd kul att fixa till ngt äldre!
/o


Jag har en GPZ900R -85 med en motor som bara fattas en turbo och ett lustgas-system.........

1165cc 80mmX58mm slaglängd (1000RX motor som utgångspunkt)
Drag-race kammar
ändrade vippor för snabbare öppning
rostfria insug och avgas vent....(största som finns......)
MTC stakar
Venolia kolvar
balanserad,slipad,riktad vev
billet cylle.......dvs luftkyld.....för bästa stabilitét
Mikuni RS-40
Accel spolar med kablar
undercuttad låda
+ mycket mer som jag inte kommer ihåg just nu



:EDIT: glömde ju skriva "Fullrace-portad topp"........ :huvet :fyllisar
 
Last edited:
VR-8 skrev:
Jag har en GPZ900R -85 med en motor som bara fattas en turbo och ett lustgas-system.........

1165cc 80mmX58mm slaglängd (1000RX motor som utgångspunkt)
Drag-race kammar
ändrade vippor för snabbare öppning
rostfria insug och avgas vent....(största som finns......)
MTC stakar
Venolia kolvar
balanserad,slipad,riktad vev
billet cylle.......dvs luftkyld.....för bästa stabilitét
Mikuni RS-40
Accel spolar med kablar
undercuttad låda
+ mycket mer som jag inte kommer ihåg just nu



:EDIT: glömde ju skriva "Fullrace-portad topp"........ :huvet :fyllisar

Det låter snabbt!!! :yoparty
/olle
 
SkogsOlle skrev:
Det låter snabbt!!! :yoparty
/olle

Aerodynamiken anno -85 är ju inte känd för att vara vällutvecklad så toppfarten är ungefär som på en standard. Accet däremot.....mm...vild...brutal...behöver jag säga bakhjulet.......
 
VR-8 skrev:
Aerodynamiken anno -85 är ju inte känd för att vara vällutvecklad så toppfarten är ungefär som på en standard. Accet däremot.....mm...vild...brutal...behöver jag säga bakhjulet.......
Låter som farligt. Kan inte vara nån höjdare att köra på slangen med. Den väger väl typ 250 kg torr eller?
 
sportarn skrev:
Låter som farligt. Kan inte vara nån höjdare att köra på slangen med. Den väger väl typ 250 kg torr eller?

Kan inte exakt vikt men runt 250 är nog en bra gissning. Tänkte jag skulle fixa till den så fort jag får plats i garaget med den.
 
Back
Top