Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fluppen skrev:Tur att man har fakta när man uttalar sig :kocko , Lasses har och säljer sportskinnställ, "sport" hjälmar har han oxå, mest sporhjälmar. Han har som grädde på moset en R1;a och en R:6 hemma...nya![]()
Det lasses är bra på är att ta kunden på allvar, och inte hålla på att larva sig i 20 minuter innan man får nåt vettigt ur dom, Plus att man behöver inte vänta i en timma på sin tur vilket både du och jag har gjort på gustavs.
Däremot så rular verkstan och verkstadspersonalen på gustavs, men det är en jävla skillnad !!![]()
Sluta bjåka nu pojkaj...Blackninja skrev:Du e bara avis för du inte fick köra 999:an när den va ny![]()
hehe, sen så har de rea på stövlar ibland![]()
Blackninja skrev:Du e bara avis för du inte fick köra 999:an när den va ny![]()
hehe, sen så har de rea på stövlar ibland![]()
hållundan skrev:JAG KÖRDE 11 MIL IDAG!!!!!
satan va gött det var.... OOOOOO, min hoj e sååååååå gröm =)
![]()
Ähhh, den e reggad på 37 kwh, så det var nästan lagligtfluppen skrev:*host* körahojsominteärnerreggad *host![]()
hållundan skrev:Ähhh, den e reggad på 37 kwh, så det var nästan lagligt![]()
Hohoho, ska bli. Men först, slakta slipon.fluppen skrev:Gå direkt till fängelse utan att passera GÅ
![]()
Slakta slipon idag !!!!![]()
hållundan skrev:Ja ni är ju inga spämmers. Det märker ja ju. Kom inte å säg att ni har bättre saker för er...
![]()
jag kan köra hoj-det kan inte duhållundan skrev:Ja ni är ju inga spämmers. Det märker ja ju. Kom inte å säg att ni har bättre saker för er...
![]()
Skorpan skrev:Du kan köra hoj-det kan inte jag![]()
![]()
![]()
![]()
nu sitter han o spammar.....jaja,nån måste ju ta över när HD inte är härfogerty skrev:Nä jag kan bara hålla med![]()
![]()
Skorpan skrev:nu sitter han o spammar.....jaja,nån måste ju ta över när HD inte är här![]()
![]()
![]()
![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |