Halmstad

storebrun

Den vassaste kniven i lådan!
Gick med
26 May 2008
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R K4
Hmm är det fint väder på söndag får det nog bli en liten runda.
Var i Halmstad hade du tänkt dig garage?
 

titan

Man lever bara en gång...
Gick med
4 Aug 2005
Ort
Halmstad
Hoj
CBR 1000 RR
bilder r1

Tjena...
Jag söker en person i halmstad som har en yamaha r1 04-06. Håller på att bygga ihop en och hade behövt kolla lite sladdar. Så om det finns någon i halmstad som har en r1 04-06 som kanske vill ta lite bilder eller låta mig och min polare komma och kolla lite och kanske ta lite foton hade det varit hur bra som helst...
 

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Ort
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Västsvenska MC-Mässan?

Ska upp om Halmstad i morgon. Är det värt ett besök på mässan? Har kollat hemsidan och utställarna.

Men när jag inte hittar en ända tråd på SH om den, så börjar jag undra! Lika så när jag inte kan läsa ett inlägg om denna, i den här tråden. Är den så kass?

Rätta mig om jag har fel och skicka gärna en anvisning om det finns en tråd specifikt för denna här på forumet.
 

ladde_79

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2007
Ort
halmstad
Hoj
Ktm 990 adventure , ktm 400
Ska upp om Halmstad i morgon. Är det värt ett besök på mässan? Har kollat hemsidan och utställarna.

Men när jag inte hittar en ända tråd på SH om den, så börjar jag undra! Lika så när jag inte kan läsa ett inlägg om denna, i den här tråden. Är den så kass?

Rätta mig om jag har fel och skicka gärna en anvisning om det finns en tråd specifikt för denna här på forumet.



Finns nog ingen speciell tråd om just den men ikväll kanske det skrivs om den om det e någon som varit där idag.

Men det e ju värt att åka dit iaf:tummenupp

Även fast den inte e så stor så e det ju en del hojar o träffa likasinnande människor.
 

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Ort
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Finns nog ingen speciell tråd om just den men ikväll kanske det skrivs om den om det e någon som varit där idag.

Men det e ju värt att åka dit iaf:tummenupp

Även fast den inte e så stor så e det ju en del hojar o träffa likasinnande människor.

Tack! Jag väntar på resumé efter kvällens mässbesök, oavsett negativ eller positiv feedback. Trevlig fredag!
 

Rhino

Life is a playground!
Gick med
28 May 2003
Ort
Malmö
Hoj
ZX10R
Va där en sväng idag.

Jag tyckte den iaf va värt ett besök:)
ill

Med handen på hjärtat, tycker du verkligen det??
Jag hade fan helldre eldat upp de 120 kronorna...

Visst. bra initiativ men va fan, inte mycket som var
speciellt intressant och titta på. Billigare att åka till
en mc-handlare och titta....
 

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Triumph street triple RX
För utbudet så var det VÄLDIGT mycket folk tyckte jag! Kan ge mässan ett Godkänt, hade hoppats på lite mer affärer, race-team, märken och importörer...
Lite för mycket klädförsäljare, tv-kanaler och lokala mc-klubbar
Min äldre far var dock väldigt nöjd, han hittade mycket gamla hojjar och nostalgi han hade som ung!
 

Impact

P.i.t.A
Gick med
27 Sep 2007
Ort
Halmstad
Hoj
1090r -17, 990SMT -09
För utbudet så var det VÄLDIGT mycket folk tyckte jag! Kan ge mässan ett Godkänt, hade hoppats på lite mer affärer, race-team, märken och importörer...
Lite för mycket klädförsäljare, tv-kanaler och lokala mc-klubbar

Håller helt med om försäljningen!
Men jag trodde att det skulle bli lite större faktiskt.. Fast fick iaf se på lite godis, så som BMWs nya;)
 

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Ort
-
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Jag är van vid P2H, så då missade jag inget med andra ord.:tummenupp

Du missade att bli antastad av Viasat försäljare. :rolleyes:

Mycket mindre än På 2 Hjul mässorna som var förr. För att vara en liten mässa så tyckte jag det var ok. Men beror väl mycket på vad man har för förväntningar också.
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Det hade räckt med en Viaspratt försäljare. Inte 30! hamburgerglufsande fjunisar som var klängigare än en skumpaförsedd fjortis...

Helt ok mässa för orten. Av de tillgängliga mässorna "off season" i år var den bäst hittills.

Liite för mycket fransar och krom för min smak. Face it glidaråkare. Ni är way ute.

BTW! Någon modig eldsjäl var idag den 15:e mars med snön i vägkanten, ute och körde med sin svarta (input japanskt hojmärke här) från nånstans 90-tal. Stort plus till dig, det värmde att se en hoj ute och förklara för bilisterna att vi finns och snart kommer vi i stor flock.
 
Last edited:

Factory^

Ny medlem
Gick med
14 May 2009
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha FZ6 N - 08
Det hade räckt med en Viaspratt försäljare. Inte 30! hamburgerglufsande fjunisar som var klängigare än en skumpaförsedd fjortis...

Helt ok mässa för orten. Av de tillgängliga mässorna "off season" i år var den bäst hittills.

Liite för mycket fransar och krom för min smak. Face it glidaråkare. Ni är way ute.

BTW! Någon modig eldsjäl var idag den 15:e mars med snön i vägkanten, ute och körde med sin svarta (input japanskt hojmärke här) från nånstans 90-tal. Stort plus till dig, det värmde att se en hoj ute och förklara för bilisterna att vi finns och snart kommer vi i stor flock.
inga problem att vara ute o köra nu! :) blev en liten sväng idag.:yoparty
 

Gixxerfan2

Medlem
Gick med
23 Jun 2009
Ort
H
Hoj
Suduki
Vilket väder det var idag :) snart åker kolfiber t-tröjan på :ajjabajja .

Trots jag startat flera ggr i vinter var den omöjlig. Plockade ur 2 stift och värmde dem med gasol, sen small den igång.
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Vilket väder det var idag :) snart åker kolfiber t-tröjan på :ajjabajja .

Trots jag startat flera ggr i vinter var den omöjlig. Plockade ur 2 stift och värmde dem med gasol, sen small den igång.

Ja, riktigt fint väder! :) Tyvärr är inte min hoj ihop ännu, men om några dagar, då jävlar!
 

Lill-Sunken

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2010
Ort
Halmstad
Hoj
KTM 690 smc r - 12
Ska ju tydligen bli riktigt gött väder på fredag här i halmstad. Kanske någon som är sugen på att dra ihop ett gäng och köra en sväng om vädret tillåter? Hade ju varit en grym start på våren =)

//Jocke
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top