Halmstad

Silverryggen skrev:
2422589 Min motor ligger på en SJ-pall med sköten låda, men jag e snart tillbax!!!:tummenupp
Du hinner lätt till imorgon :tummenupp Skruva på! :hihi

431 km/h

Åkte tåget "maglev" mella flygplatsen och Shanghai.. 431 km/h Ganska kaxigt. blir lite snurrig av att titta ut.. Hur är vädret där hemma har det varit ngt kör väder..

Dazzle skrev:
2426036 Åkte tåget "maglev" mella flygplatsen och Shanghai.. 431 km/h Ganska kaxigt. blir lite snurrig av att titta ut.. Hur är vädret där hemma har det varit ngt kör väder..

30grader varmt och sol:tummenupp Varit ute och kört hela dagen:D ha ha ha

Tjena!

Nyreggad o tog mc kortet i sommras. Tänkte köpa en hoj o köra med er men inte hittat nån ännu! Lutar mot en Honda VTR Firestorm 1000 pga försäkringen o det goa ljudet från twinen :)

Lånade brossans hoj ida iallfall en Kawsaksaki Gpz 900 -90 o körde förbi dom trevliga kamerorna på Nissastigen :tungan Fast 1 var bara igång :D

Såg nog några av er i tors när jag cyklade till Netto vid 19:40 ni var ett gäng som svängde in från järnvägsleden mot Norra station :tummenupp

Last edited:
Nylander skrev:
2428636 Tjena!

Nyreggad o tog mc kortet i sommras. Tänkte köpa en hoj o köra med er men inte hittat nån ännu! Lutar mot en Honda VTR Firestorm 1000 pga försäkringen o det goa ljudet från twinen :)

Lånade brossans hoj ida iallfall en Kawsaksaki Gpz 900 -90 o körde förbi dom trevliga kamerorna på Nissastigen :tungan Fast 1 var bara igång :D

Såg nog några av er i tors när jag cyklade till Netto vid 19:40 ni var ett gäng som svängde in från järnvägsleden mot Norra station :tummenupp

Har haft en Firestorm, hyffsat drag upp till 180, sen planar den ut. Min drack ca 1liter/mil. Mappad med effektburkar och dynojet. Detta kombinerat med liten tank är inte roligt. Tror det va 01 som den fick större tank. Ljudet är fruktansvärt gött.

Jag har ju en Aprilia RSV1000R-06 till salu annars..

Såja, nu är jag officiellt Halmstadsbo! :) Flyttade in allt i lägenheten idag, en sådan tur att man får låna fetelastbil med gratis hyra och gratis diesel :tummenupp Kontakter är bra. Internet funkar redan, fixade det för en halvtimme sedan. Hojen kör jag till Halmstad i veckan som kommer :) Då hänger jag snart med på era körningar :tummenupp

Olander skrev:
2434050 Finns det någon som vet om det finns någon som reparerar kolfiber här i trakterna?

Vet en RR-kille i Älmhult som tillverkar en del kåpor mm. i kolfiber. Kan säkert utföra reperationsjobb oxå. Kan ta fram kontakt uppgifter om det är intressant.

Någon som vill ut o köra en Oj-det-är-visst-fint-väder-spontan-körning?

Jag hade tänkt att ta tillfället iakt o köra när solen skiner.
17:30? el 18:00 vid slottet.

Men om ingen svarar innan 17:00 åker jag bara förbi.

Berggren skrev:
2435231 Jag kan tänka mig att hänga med. Om nu den nya hojen är lite inkörd tills dess.

What a fuck!!! Du byter fan i mej hoj oftare än mig..
Vad blev det nu då?
Ehh då har du ett depå stöd du inte behöver, eller hur.

Olander skrev:
2436209 What a fuck!!! Du byter fan i mej hoj oftare än mig..
Vad blev det nu då?
Ehh då har du ett depå stöd du inte behöver, eller hur.

Blir min 13:e hoj. Har dessutom hunnit med att avverka 21 bilar på några år oxå. Beställde 2 st kawwor igår. En till mig och en till tjejen.

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar