Halmstad

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
hållundan skrev:
Då måste det vart dig jag såg nere mot Söndrum å där nere för en tid sedan =) :bow

Ja ja, snart blir det fan partaj ja... Lajban!!!!

Jag vill med köra ju!!!!!!

Det kan det med stor chans har varit ja.. :yoparty

Party party :yoparty :fyllisar :)

Inom ett par veckor iaf :banana
 

Skorpan

Guest
fogerty skrev:
Fluppen se nu till så det kommer mycket :tuttar :banana

Sen får vi låsa in Hållundan så han inte snor alla :fyllisar :hihi
vi sätter han på tåget till landala i gbg,har hört att han gillar o va där så e det problemet löst :tummenupp :D :D :D
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
fogerty skrev:
Fluppen se nu till så det kommer mycket :tuttar :banana

Sen får vi låsa in Hållundan så han inte snor alla :fyllisar :hihi

HAPP HAPP!!!

Avundsjukan luktar ända från de dunkla gatorna i Bellevue till det hårda samhället L.A...

:hej
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Skorpan skrev:
vi sätter han på tåget till landala i gbg,har hört att han gillar o va där så e det problemet löst :tummenupp :D :D :D

HA HA HA HA HA go on =)

Verkar som om det blir kalajs i Landala imorrn... Dock hos min kusinkusin... Där kommer det att finnas ca 10 singeltjejer och två av dom har jag strulat med =) HE HE HE HE......

äsch, jag e het nu, kan inte hjälpa det....

Förresten, jag backade över min verktygslåda förut med volvon, när jag skulle laga den... Bilen alltså....
hhmmm....

dumt...
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
hållundan skrev:
HAPP HAPP!!!

Avundsjukan luktar ända från de dunkla gatorna i Bellevue till det hårda samhället L.A...

:hej

Nädå inte avundsjuk, vet ju att du bara hade tur, även en blind höna kan hitta ett korn sa en vis man en gång :hihi . Köp en lott vet ja :tummenupp

Jag skall själv på en fest imorrn med 100 singeltjejer, då borde ju jag också lyckas :rolleyes: ...
 

Skorpan

Guest
fogerty skrev:
Nädå inte avundsjuk, vet ju att du bara hade tur, även en blind höna kan hitta ett korn sa en vis man en gång :hihi . Köp en lott vet ja :tummenupp

Jag skall själv på en fest imorrn med 100 singeltjejer, då borde ju jag också lyckas :rolleyes: ...
dom kommer o tycka synd om mej med min fot så dom kommer o gå till mej först :FU :FU :FU
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Äsch, vi får se vem som kammar bäst ikväll då!!!

Nåväl, två av de bruttorna som är på festen ikväll har jag haft nån form av umgänge med... Det kan bli lite jobbigt....

men men =) lycka till pojkar!!! Brudar är inte allt.... det är mer =)

:hej
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Det blir nog inte mkt tanter hos mig, slänger nog t.o.m ut min egen tant, så vi kan ljuga ifred :yoparty Men jag kan glädja er med att det kommer nog ett gäng svettiga grabbar :4skrika

Puss och Gott nytt tjejtjusare
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
fluppen skrev:
Det blir nog inte mkt tanter hos mig, slänger nog t.o.m ut min egen tant, så vi kan ljuga ifred :yoparty Men jag kan glädja er med att det kommer nog ett gäng svettiga grabbar :4skrika

Puss och Gott nytt tjejtjusare

Ha ha ha, låter ju gött!!! Ja e int så noga mä´t.

Seså, göttkött nytt år på er allasammans...

:hej
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Fan va gytt, huvudvärken har nu släppt efter nyårskvällens bravader :yoparty

Nu tar man nya tag, snart e det party i Halmstad ju :banana sen kommmer ju vårens snart :rolleyes:
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
fogerty skrev:
Fan va gytt, huvudvärken har nu släppt efter nyårskvällens bravader :yoparty

Nu tar man nya tag, snart e det party i Halmstad ju :banana sen kommmer ju vårens snart :rolleyes:

det går rykten om att du var sinnesjukt berusad då alltså jörgen lille. Jag är hos skorpan å får smisk i dart... Det är skojigt... Du får skicka mig bilder på blinkrarna så får vi se hur det blev...
Nu ska jag bowla om en stund...

See ya in halmstad om inte annat... Eller hur blir det med mässan?????

:hej
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
hållundan skrev:
det går rykten om att du var sinnesjukt berusad då alltså jörgen lille. Jag är hos skorpan å får smisk i dart... Det är skojigt... Du får skicka mig bilder på blinkrarna så får vi se hur det blev...
Nu ska jag bowla om en stund...

See ya in halmstad om inte annat... Eller hur blir det med mässan?????

:hej

Nejdå jag var inte berusad :rolleyes: , däremot såg drog en viss person undan stolen för mig så jag slog mig halvt fördärvad, därav den svåra huvudvärken, sådeså :näsblod :tomten
 

Skorpan

Guest
fogerty skrev:
Nejdå jag var inte berusad :rolleyes: , däremot såg drog en viss person undan stolen för mig så jag slog mig halvt fördärvad, därav den svåra huvudvärken, sådeså :näsblod :tomten
nej nej nej - det var ingen som gjorde nåt :tungan
måste vart all sprit o öl du hällde i dej som gjorde att du missa stolen :lol :lol :lol
 

Skorpan

Guest
hållundan skrev:
See ya in halmstad om inte annat... Eller hur blir det med mässan?????

:hej
halmstad blir det men mässan hoppar jag över tyvärr,ska lägga lite pengar på hojen nu :banana :banana :banana
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Skorpan skrev:
halmstad blir det men mässan hoppar jag över tyvärr,ska lägga lite pengar på hojen nu :banana :banana :banana

Jag ska med på mässan och lägga pengar på hojen, du ska med hållundan det är ju redan klart, trodde du visste det :yoparty :gnissla
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
fogerty skrev:
Jag ska med på mässan och lägga pengar på hojen, du ska med hållundan det är ju redan klart, trodde du visste det :yoparty :gnissla

Jihaaaa!!! Jag ska med, gött! När åker vi? Hur åker vi? Jag ska fan göka där uppe. Känner en gammal flamma som är villig, härligt!

Ja ja nu ska jag kolla oljenivån i pappas virago =) Sedan ska jag träffa en tjej i stan innan jag åker te halmstaden. Jag hörs när jag är där nere om inte annat... Kiss kiss på oss..

:hej
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
hållundan skrev:
Jihaaaa!!! Jag ska med, gött! När åker vi? Hur åker vi? Jag ska fan göka där uppe. Känner en gammal flamma som är villig, härligt!

Ja ja nu ska jag kolla oljenivån i pappas virago =) Sedan ska jag träffa en tjej i stan innan jag åker te halmstaden. Jag hörs när jag är där nere om inte annat... Kiss kiss på oss..

:hej

Skippa brudarna nu, de är inte allt :hihi :hej
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top