Halmstad

timm

Medlem
Gick med
24 Oct 2005
Ort
Ja
Hoj
Skeppshult. En blå.
Silverryggen skrev:
2067677 Jobbat hela dagen, beredskap på brandkåren hela helgen, hojen halvfärdig, saknar grejer, mineralvatten i vänster hand, ska städa hela lägenheten oxå............. :huvet
Din tid kommer säkert också snart. :pannkyss
Fast den som väntar på nått gott väntar ju alltid för länge...eller hur det nu var. :va
 

Holmgren

Ny medlem
Gick med
14 Feb 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Ja tack..
Silverryggen skrev:
2067677 Jobbat hela dagen, beredskap på brandkåren hela helgen, hojen halvfärdig, saknar grejer, mineralvatten i vänster hand, ska städa hela lägenheten oxå............. :huvet

Själv så har man kört heeeeeeeeeeeeeeeela dan :7peta :7peta
:D :D :D :D
 

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Granne med September
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
Holmgren skrev:
2068002 Själv så har man kört heeeeeeeeeeeeeeeela dan :7peta :7peta
:D :D :D :D
Jo, det såg man och framförallt HÖRDE! Satt i o-huset när du ställde dig utanför o varvade. Helvete vad den låter. :yoparty Undrar bara hur länge det dröjer innan farbror blå tycker att du stör skönhetssömnen för dem! :gnissla
 

Holmgren

Ny medlem
Gick med
14 Feb 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Ja tack..
sportarn skrev:
2068029 Jo, det såg man och framförallt HÖRDE! Satt i o-huset när du ställde dig utanför o varvade. Helvete vad den låter. :yoparty Undrar bara hur länge det dröjer innan farbror blå tycker att du stör skönhetssömnen för dem! :gnissla

På tal om vicks blå, så fick dom för sig att dom skulle stanna mig i Hbg idag,
buy buy vicks blå :D :D :D
 

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Holmgren skrev:
2068100 På tal om vicks blå, så fick dom för sig att dom skulle stanna mig i Hbg idag,
buy buy vicks blå :D :D :D

Hörde också dig idag, trodde först att det var en epa som kom körandes :hihi
 

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Ort
Halmstad/Skedala
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
Holmgren skrev:
2068100 På tal om vicks blå, så fick dom för sig att dom skulle stanna mig i Hbg idag,
buy buy vicks blå :D :D :D


Har oxå hört dig.........hörde när du gasade på Allösa här om dagen........din tid är räknad.....det ljudet drar till sig vicks blå som flugor till skit..

MEN DET ÄR FRÄNT!!!
 

Tåbbä

Meblem
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Såld
Holmgren skrev:
2068100 På tal om vicks blå, så fick dom för sig att dom skulle stanna mig i Hbg idag,
buy buy vicks blå :D :D :D

Mmmm vilket gott rått ljud!! Vad är det för ett djävulskt avgassystem du har på den hojen? Hörde dig utanför o-huset igår, GRYMT LJUD :)
 

titan

Man lever bara en gång...
Gick med
4 Aug 2005
Ort
Halmstad
Hoj
CBR 1000 RR
körning i morgon söndag

Har en polare som köpte sin r1 idag. så vi tänkte ta en runda i morgon. Någon som är sugen på att hänga med? (om vädert tillåter)
Tänkte mig någon gång efter lunch....
 

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Ort
Halmstad/Skedala
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
titan skrev:
2069907 Har en polare som köpte sin r1 idag. så vi tänkte ta en runda i morgon. Någon som är sugen på att hänga med? (om vädert tillåter)
Tänkte mig någon gång efter lunch....


Om väder och :fyllisar har fixat sig så är jag med. Jag vill gärna prova mina mods "so far" om de funkar som tänkt..

J
 

Berggren

Nu är våren här.....eller?
Gick med
24 Jan 2004
Ort
Marbäck Halmstad
Hoj
3 st
VR-8 skrev:
2070517 Om väder och :fyllisar har fixat sig så är jag med. Jag vill gärna prova mina mods "so far" om de funkar som tänkt..

J

Klurat ut luftningen pa bakbromsen. Fins ju fasen inget fragetecken pa det har tangentbordet..
Sitter pa ett surt internetcafe i Irland och skriver.
Finns gott om sporthojar har, men de ser ut som kriget. Kan ju oxa bero pa att det regnar var 10:e minut.
Vill hem och gasa nu.
 

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Ort
Halmstad/Skedala
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
Berggren skrev:
2072104 Klurat ut luftningen pa bakbromsen. Fins ju fasen inget fragetecken pa det har tangentbordet..
Sitter pa ett surt internetcafe i Irland och skriver.
Finns gott om sporthojar har, men de ser ut som kriget. Kan ju oxa bero pa att det regnar var 10:e minut.
Vill hem och gasa nu.


Har en idé ang bakbromsen. Vad gör du/ni på Irland??? Kanon väder igår annars......

J
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Var ute och snurrade lite förut. Upp emot Trönninge och vidare mot Simlångsdalen och tillbaka vid Skedala. Aptråkigt. Pissdåliga vägar och idioter i trafiken överallt.

Undrar när det ska bli skoj att köra hoj igen? Hälsade på en VFR800 iaf. Alla andra kromidioter hade väl fullt upp med att hålla balansen eller nåt.
 

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
hållundan skrev:
2074347 Var ute och snurrade lite förut. Upp emot Trönninge och vidare mot Simlångsdalen och tillbaka vid Skedala. Aptråkigt. Pissdåliga vägar och idioter i trafiken överallt.

Undrar när det ska bli skoj att köra hoj igen? Hälsade på en VFR800 iaf. Alla andra kromidioter hade väl fullt upp med att hålla balansen eller nåt.

Det ska bli skoj å köra hoj när jag får klart mitt bakdäcksslukande monster!!! :yoparty

Jaha, mig hejade du inte på iaf trots vilt tutande hoj vinkande, nähänä ...
iofs körde jag bil och du har ju inte en aning om vilken men ändå...

Tyckte det gick lite sakta... seså, skruva sig lite och skicka upp toppen till hedesunda nurå... :7peta
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Silverryggen skrev:
2074375 Det ska bli skoj å köra hoj när jag får klart mitt bakdäcksslukande monster!!! :yoparty

Jaha, mig hejade du inte på iaf trots vilt tutande hoj vinkande, nähänä ...
iofs körde jag bil och du har ju inte en aning om vilken men ändå...

Tyckte det gick lite sakta... seså, skruva sig lite och skicka upp toppen till hedesunda nurå... :7peta
En vit sedan (323?) måhända?

Jo, det gick allt lite långsamt, är väl lite nojig över fäste och grus/skit ännu. Är dock rätt jävla sugen på att brassa i helvet.

Förhoppningsvis får man blodad tand efter första turen på specialsträckan vid Gräsås - Asige.
 

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Ort
Halmstad/Skedala
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
Berggren skrev:
2074582 Kom hem idag vid 17 tiden. Stack ut och körde hoj direkt.
Var där med jobbet på "utbildning"..


"Utbildning"...........trodde ni bilmekar var obildbara därav bilmekar.........ALLA som vet nått, vet ju att mecka bil är pisstråkigt...... :tummenupp

Gick det bra att köra annars? Bra väg? Kallt?

J
 

titan

Man lever bara en gång...
Gick med
4 Aug 2005
Ort
Halmstad
Hoj
CBR 1000 RR
kom precis hem efter en lång tur. har varit ute och kört sen 1700 tills nu. Började bli lite kalt nu....
Börjar iaf gå åt rätt hål.
 

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
hållundan skrev:
2074544 En vit sedan (323?) måhända?
,

Nja en mörkblå Opel Combo -03 med OFFICE över hela sidan men nästan rätt... i korsningen högskolan/nyhems vårdcentral....

Storebor ser dig..... :mattias
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top