Intoxicated
Gear jammer
Luck öppnng...
Tack Mange för en trevlig fest!!! Santa.. vi kan ju ses till helgen och ha lite luck öppning..
Tack Mange för en trevlig fest!!! Santa.. vi kan ju ses till helgen och ha lite luck öppning..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan nästan tro att folk inte vågar skriva nån skit, bäst att jag gör det nu då.Nexor skrev:Ja fifan![]()
VR-8 skrev:Jag har precis fått hem pärlan efter lite service och nu står hon såå fint i vardagsrummet igen. Ska klarlacka kolfiber prylarna till våren för lite bättre finish.
ola_sandin skrev:Jag håller också på och småpysslar lite. Fick för mig att riva bort och göra om min undertray igår, så nu är jag mitt inne i ett oplanerat projekt. Är det någon här som vet var jag får tag på plexiglasskivor här i stan?
Det var la inget fel på aluplåten du hade?! Eller, ska du montera neon?!ola_sandin skrev:Jag håller också på och småpysslar lite. Fick för mig att riva bort och göra om min undertray igår, så nu är jag mitt inne i ett oplanerat projekt. Är det någon här som vet var jag får tag på plexiglasskivor här i stan?
VR-8 skrev:
hållundan skrev:Det var la inget fel på aluplåten du hade?! Eller, ska du montera neon?!![]()
Jo, visst är det kul att pilla lite.ola_sandin skrev:Nej ingen neon, fick bara ett ryck att ändra något..
ola_sandin skrev:Det verkar bara som de har små bitar. Jag behöver ca 30x70cm
Nej ingen neon, fick bara ett ryck att ändra något..
ola_sandin skrev:Jag håller också på och småpysslar lite. Fick för mig att riva bort och göra om min undertray igår, så nu är jag mitt inne i ett oplanerat projekt. Är det någon här som vet var jag får tag på plexiglasskivor här i stan?
VR-8 skrev:Vad ska ändras då...![]()
Silverryggen skrev:Plexiglas Polonia
Telefon: 035-44635
Stålverksg. 1
30245 HALMSTAD
Fråga efter Tinny Lindgren.. Det finns även färgat plexiglas, typ svart...
Har fixat en undertray med LED-bromsljus/bakljus. Bytt ut originalblinkers mot LED-dito. Ska byta framtoffla och har bytt lite annat lull lull, som fotpinnepinnar, styrvikter och lite dekaltrim.belsebob skrev:Är det någon mer som håller på med något projekt?
Själv ska jag mest bara byta däck o lacka stripes på fälgarna. Har inte kommit på något mer jag vill ha gjort.
På återseende, om två månader kan vi börja åka igen.
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|