Halmstad

hållundan skrev:
Nja, bland annat... Håller på att ta fram en insats till vanliga släp som underlättar lastning av MC, framförallt då man är ensam.
Vad är det för fel på gamla hederliga 10cm breda plankan som man måste vara 4 på, 3 som håller i cykeln och en som håller foten på plankan? :tungan

Väntar med spänning! och godjul förresten! (kanske något tidig, men vi har massvis med snöö!)

morecore skrev:
Vad är det för fel på gamla hederliga 10cm breda plankan som man måste vara 4 på, 3 som håller i cykeln och en som håller foten på plankan? :tungan

Väntar med spänning! och godjul förresten! (kanske något tidig, men vi har massvis med snöö!)
Massa fel. Eller, iallafall fel som motiverar oss att bygga en ny.

Funktionsmodell i skala 1:11 är klar och själva konstruktionstanken verkar hålla bra iallafall. Men, det är långt kvar.

God Jul själv. Vi har slask. Ovanligt va?

:hej

Vart håller ni hus?
Sitter alla hemma och vinterdeppar?

Jag var ute o körde en runda idag med XJn +5 grader det är hojväder :)

VR-8 skrev:
_dsc0110vinterfrvaring.jpg

:fyllisar ..........kommer senare.............. :hihi :D

Fy fan va läckert. Sen att det är en av de snyggaste hojarna som tillverkats gör ju inte saken sämre. Min hoj står i källaren eftersom det blir för jobbigt att släpa upp den i trappuppgången.

ola_sandin skrev:
Fy fan va läckert. Sen att det är en av de snyggaste hojarna som tillverkats gör ju inte saken sämre. Min hoj står i källaren eftersom det blir för jobbigt att släpa upp den i trappuppgången.

Fan asså, nu börjar jag bli desperat , får ju aldrig garaget... Har ju precis blivit singel nu så man har ju 70m2 för sig själv (3:a). Problemet är bara att jag bor på 2:a vån har trångt trapphus och en JÄVLIGT tung cykel ...
Nån som är sugen på att slita lite en helgdag??.. Jovisst är jag stark själv men satan va tung den är..
PS. Jag har massor med öl å whiskey.......................

Klart slut Niklas 7

Silverryggen skrev:
Fan asså, nu börjar jag bli desperat , får ju aldrig garaget... Har ju precis blivit singel nu så man har ju 70m2 för sig själv (3:a). Problemet är bara att jag bor på 2:a vån har trångt trapphus och en JÄVLIGT tung cykel ...
Nån som är sugen på att slita lite en helgdag??.. Jovisst är jag stark själv men satan va tung den är..

Klart slut Niklas 7

Jag hjälper gärna till å lyfter in den, säg bara till. Perfekt att ha hojen inne, då kan man ju jobba med den så fort man får lust. Har du gjort nått på hojen än?

Silverryggen skrev:

Klart slut Niklas 7

Jag vet! :huvet Behöver oxå få tillgång till varmgarage nu. Men det verkar inte så ljust om man pratar med herrn som hyr ut. :(
Förutsatt att det inte blir nu i helgen så hör bara av dig om du behöver lyfthjälp :tummenupp

ola_sandin skrev:

Håller på med lite sexbelysning oxå............kommer snart en ny bild med softad belysning och bättre skärpa.. :tuttar

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar