Halloweenfest 4/11

C@rro skrev:
2592355 men den som uppfann högklackat borde släpas ut i en gränd å skjutas, helt jävla livsfarligt å gå runt så sådana. :mad:
Blåmärken överallt:gråta

Övning ger färdighet som det heter:tuttar Jag drog omkull en gång men det var inte klackarnas fel utan det var för att trappan var så förbannat hal:gnissla Fast jag har iofs fortf märken kvar efter handklovarna, tror dom satt rätt hårt:va

Tack för en as grym kväll, det var verkligen värt allt bök vi hade på vägen!! :) *tackar o niger*

C@rro skrev:
2592355 Du och ta på dig andras hanskar....inte längesen du sparng på krogen i mina gymvantar:rolleyes:

Tack för en kalas förfest & fest:tummenupp
Full ble man (någon som hällde i c@rro väldigt mycke sprit).. men den som uppfann högklackat borde släpas ut i en gränd å skjutas, helt jävla livsfarligt å gå runt så sådana. :mad:
Blåmärken överallt:gråta

Bästa att sätta upp den innan korten kommer ut för att va på den säkra sidan..

:notme

Nee det har du fan rätt i.... jag måste ha en viss förkärlek till handskar tror jag :D

Explosive skrev:
2592315 Ja det är gott att se att det finns fler som tar det där med hockey på allvar!:D

Absolut! Man är väl inte HV-fans för intet va:tummenupp

Last edited:
Men var faen tog mina stekar-brillor vägen?? Jag tog av mig dom när jag skulle blanda grogg och sen sågs dom inte till. Tappade ju hela imagen och kände mig osäker resten av kvällen ... Hittade dom inte idag heller när det städades (otroligt tråkigt och äckligt för övrigt!). Ett par pilot-RayBan :(

Bruzda skrev:
2592480 ...Fast jag har iofs fortf märken kvar efter handklovarna, tror dom satt rätt hårt:va

Ja, det var då djävulen va folk satte fast dem hårt! Jag har också lite märken kvar. Och ett rivmärke rätt över handen som jag inte minns varifrån det kom...:va

Pinky skrev:
2592742 Ta Gottis i brist på annat :tummenupp.

iblant undrar jag bara om du är avundsjuk på att jag får flickorna och du får resterna :tummenupp :pannkyss

upp med bilderna nu

Gottis skrev:
2593116 iblant undrar jag bara om du är avundsjuk på att jag får flickorna och du får resterna :tummenupp :pannkyss

upp med bilderna nu

Var du glad att du inte vet så mycket istället ;).

Jag vill också se bilder :).

Tack för en ashäftig fest med massa roligt folk :banan
Kul och träffa andra sh-are!
Det blev en hel del bilder men dem kommer upp imorn :clown

(Petrus den bilden på dig och din polare blev grym:squid )

emmigirl skrev:
2593540 Tack för en ashäftig fest med massa roligt folk :banan
Kul och träffa andra sh-are!
Det blev en hel del bilder men dem kommer upp imorn :clown

(Petrus den bilden på dig och din polare blev grym:squid )
Najs! Det var kul att träffa dig! Det var mycket roligt folk på den där festen :Rockbanan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT