Halloweenfest 4/11

Tjoho, nu är jag hemma också. Kalasfest igår juh! Tack alla som kom!

Grymt party!!!

Lyckad kväll och det var länge sedan man hade så kul, och detta trots man körde:) :D
Instämmer med tidigare talare att det var kul att träffa lite folk härifrån, inte för att man kommer kunna känna igen någon då alla var sminkade.

Tack Mark för en grym förfest!!! You ROCK:yoparty

Kram på er alla

en klassiker från gottis:-

AJ AJ mitt Huvud

tack för en grym fest det här va ju i klass med Mässfesten vi brukar ha :tummenupp

ja, för fan. tack för två riktigt schyssta fester! Jag blev knökfull på Marks sprit och tror inte jag lade ett enda sh-namn på minnet...

Men riktigt jävla roligt var det! :yoparty

Kanonfest och full blev man oxå.. Om någon saknar ett par ishockeyhandskar så finns dom i Borås....

Tack för en kalaskväll!

Jag hade asball!

rockagill skrev:
2592196 Kanonfest och full blev man oxå.. Om någon saknar ett par ishockeyhandskar så finns dom i Borås....

Dom är Explosive's. Han har letat en stund ;)

Bruzda skrev:
2592213 Hehe fick du med dom hem:D
Blev det några bra bilder igår då?

Oj oj oj dom korten...:tummenupp
Nja jag vet inte riktigt men det finns väl en del kort men kan visa kanske..

Ja jag bara gick ju... hade dom på händerna ju.. man är ju så smart när man är full.. så dom ligger här nu..
Det var svårt att käka macka med handskarna på kan jag säga när vi kom till Bollebygd :arsele Har sovit med dom på:va

Last edited:
Ja, tack för igår alla som var med! Kanonkväll:tummenupp

Och Mark-man, grym förfest! Fortsätt så! :honörssmiley

Private FÖRGÖRAREN

Mark skrev:
2592224 Tack för en kalaskväll!

Jag hade asball!

Dom är Explosive's. Han har letat en stund ;)

Tack för informationen, har skickat pm till honom. Bra förfest men helevete va folk det får plats i en lägenhet alltså:tummenupp

HÄR är lite kort från förfesten. La dom i den andra tråden så det blir lite ordnung und reda för en gång skull :clown

rockagill skrev:
2592256Bra förfest men helevete va folk det får plats i en lägenhet alltså:tummenupp

Ja, det var mer än vad jag visste oxå.

The more the merrier :yoparty

rockagill skrev:
2592248 Oj oj oj dom korten...:tummenupp
Nja jag vet inte riktigt men det finns väl en del kort men kan visa kanske..

Ja jag bara gick ju... hade dom på händerna ju.. man är ju så smart när man är full.. så dom ligger här nu..
Det var svårt att käka macka med handskarna på kan jag säga när vi kom till Bollebygd :arsele Har sovit med dom på:va

Ja det är gott att se att det finns fler som tar det där med hockey på allvar!:D

rockagill skrev:
2592196 Kanonfest och full blev man oxå.. Om någon saknar ett par ishockeyhandskar så finns dom i Borås....
Du och ta på dig andras hanskar....inte längesen du sparng på krogen i mina gymvantar:rolleyes:

Tack för en kalas förfest & fest:tummenupp
Full ble man (någon som hällde i c@rro väldigt mycke sprit).. men den som uppfann högklackat borde släpas ut i en gränd å skjutas, helt jävla livsfarligt å gå runt så sådana. :mad:
Blåmärken överallt:gråta

Bästa att sätta upp den innan korten kommer ut för att va på den säkra sidan..

:notme

C@rro skrev:
2592355 Du och ta på dig andras hanskar....inte längesen du sparng på krogen i mina gymvantar:rolleyes:

Tack för en kalas förfest & fest:tummenupp
Full ble man (någon som hällde i c@rro väldigt mycke sprit).. men den som uppfann högklackat borde släpas ut i en gränd å skjutas, helt jävla livsfarligt å gå runt så sådana. :mad:
Blåmärken överallt:gråta

Bästa att sätta upp den innan korten kommer ut för att va på den säkra sidan..

:notme
Prova å stå på rollerblades i fyllan en kväll och du kommer att tacka den som uppfann högklackat!

Fabbe skrev:
2592393 Bra mycket svårare med högklackat :mattias
Ja nu har jag inte så stor erfarenhet av högklackat men med tanke på min mörbultade kropp idag så hade jag föredragit pumps med stilletklackar:gnissla
Tur ändå att jag hade hjälm armbågsskydd och axelskydd, annars hade man hamnat på bårhuset!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT