Halloween Party!!!!!!! ** WCX **

He he he,Jag mitt korkarsel har lyckats blanda ihop datumen i dom två olika wcx-trådarna.Nu sitter man här med polarns o min flygbiljett o ska på mc-mässan imorgon(6/11)lite skämmigt att inse så här pass sent varför alla jag pm:at om mässan hit o dit svarat"vilken mässa" hela tiden :hihi Men men,vi får dra ner o supa till lite istället,dyker väl upp på hallowenpartyt om vi hittar dit kanske.Inte dåligt att ta fel på datumet med dryga 2 månader :tungan

ktmjacke skrev:
He he he,Jag mitt korkarsel har lyckats blanda ihop datumen i dom två olika wcx-trådarna.Nu sitter man här med polarns o min flygbiljett o ska på mc-mässan imorgon(6/11)lite skämmigt att inse så här pass sent varför alla jag pm:at om mässan hit o dit svarat"vilken mässa" hela tiden :hihi Men men,vi får dra ner o supa till lite istället,dyker väl upp på hallowenpartyt om vi hittar dit kanske.Inte dåligt att ta fel på datumet med dryga 2 månader :tungan

hahahaha
du är bara för rolig..... :rofl :rofl

ktmjacke skrev:
Hehehe, har du maskeradkläder nu då?

Hultan skrev:
Hehehe, har du maskeradkläder nu då?
Vi tänkte resa med "light" packning.Sen bunkrar vi när vi kommer fram.I värsta fall får man väl klä av sig istället för ut sig. :tungan Kanske kan få låna rejvis morronrock o en nattmössa så e man ju beppe wolgers direkt.

Miss_Orchidee skrev:

hahahaha
du är bara för rolig..... :rofl :rofl
Polarn vart inte riktigt lika impad,men jag har lovat att bjussa på flyget ner när den "riktiga" mässan är.Får väl dra in på nån hojaffär o virra runt med honom en stund o säga"hyfsat liten mässhall dom har här i götlabörg va?" :hihi

ktmjacke skrev:
Polarn vart inte riktigt lika impad,men jag har lovat att bjussa på flyget ner när den "riktiga" mässan är.Får väl dra in på nån hojaffär o virra runt med honom en stund o säga"hyfsat liten mässhall dom har här i götlabörg va?" :hihi

ha ha ha....lite klantigt var det.... :rolleyes:

Är det bnågon som har nått bra utklädnings tipps?? tänkte först ha en svart klänning och blinkande horn...men det är kanske inte så orginellt..... hum....

sen funderade jag på Marilyn Monroe... men att blondera mitt röda hår, det blir nog inget annat än neonrosa....uch

några nadra förslag som går att fixa på 2 dagar och liten budget = noll....hehe

Rejvis: När Casca kom till er fest ni hade i juni så hade han ett par najsa NIKE-skor på sig. De glömde han i er klubbstuga och de var mina - har ni kvar dem? :tungan

Miss_Orchidee skrev:
Är det bnågon som har nått bra utklädnings tipps?? tänkte först ha en svart klänning och blinkande horn...men det är kanske inte så orginellt..... hum....

sen funderade jag på Marilyn Monroe... men att blondera mitt röda hår, det blir nog inget annat än neonrosa....uch

några nadra förslag som går att fixa på 2 dagar och liten budget = noll....hehe
Mickey dee utstyrseln? billigt, halvkul! ?

Så vilka kommer nu då?

Jag, dvs hultan + 7 pers..
skorpan + 2
vilka mer?

drygt 100 biljetter sålda plus WCXCREW med sällskap(dom som har)

Det käns som det inte är SÅ många från sporthoj.com , rätt? :va

ktmjacke skrev:
ring mig på 0730-510174 så får ni vägbeskrivning om ni kommer

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...