Kawakex
Stay pretty, die young.
Jag tycker det var modigt gjort och tjejen borde få veta vad du offrade för en smygpuss.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kawakex skrev:2605997Jag tycker det var modigt gjort och tjejen borde få veta vad du offrade för en smygpuss.
) att våga komma ur garderoben!Munherpes är väl också ganska vanligtozeo skrev:2606178hur många var ni..minst var 8 onde har körtelfeber![]()
även kallad pussjukan
Panajo skrev:2606155Med tanke på att du äcklade dig med killen innan du hånglade upp bruden betyder att det fortfarande var lite hångel i din käft kvar från killen vilket gör att när du sticker tungan i cheyen så får hon den killens hångel på sin tunga som hon i sin tur ger tillbaka till dig vilket innebär att du har dubbelhånglat med killen vilket i sin tur visar att du kanske från början bara ville hångla med killen?
Ghey?
Var ju självklart tjejen som jag började med
Förstår inte varför tjejer gillar att köra denna leken, för att nu är det dem som tjatar på oss om att få köra den
vikto000 skrev:2606888App App inte har väl jag sagt det?Var ju självklart tjejen som jag började med
Förstår inte varför tjejer gillar att köra denna leken, för att nu är det dem som tjatar på oss om att få köra den
![]()
//Stenberg
Tycker det är lite konstigt att kalla sig hetero och inte tycka att det är någon "big deal"BlueNote skrev:2606961Började du med tjejen så var det ju bara att hångla upp henne å sen gå är ifrån?
Nä men allvarligt, är alla på forumet homofober eller?
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |