Halloween fest

Heol

En 750 som går som en 1000
Gick med
16 Jul 2004
Hoj
GSXR 750
Hej

Jag är med i en arbetsgrupp som skall anordna en Halloween fest på jobbet.
Är det någon som har ngt tips på vilka aktiviteter man anordna under kvällen.

Ca 70 pers. kommer.

OBS! Seriöst.

/ H

Heol skrev:
2469717 Hej

Jag är med i en arbetsgrupp som skall anordna en Halloween fest på jobbet.
Är det någon som har ngt tips på vilka aktiviteter man anordna under kvällen.

Ca 70 pers. kommer.

OBS! Seriöst.

/ H

mmm. Bjud hela sporthoj också!!!!!:tummenupp :tummenupp

Ingen som har varit på en trevlig fest och vill dela med sig av sina aktivteter...

/ H

En lyckad fest har något gott att äta, en hel del gott att dricka och framför allt trevligt sällskap.
Lekar och liknanade ingår absolut inte. De enda godkända aktiviteterna utförs parvis senare på eller efter festen. Kan även utföras i grupp men det är mer sällsynt.

Jag antar att det bli maskerad eftersom det är Halloween est?! Måste naturligtvis ha priser för bästa/läskigaste/tråkigaste kostym!

Kör "barnkalas" stuket med mat som ser äcklig ut och sånt! Spindelväv och skindlar, ödlor, ormar. Spökrunda kanske? Tipspromenad med frågor från skräckfilmer! Glöm inte fiskdammen! Lycka till!

För att göra det riktigt scary kan ju alla vara tvugna att ha likadan klädsel. Mitt tips är att tjejerna ska ha nån morgonrock/träningsoverall, papiljotter och helt osminkade. Killarna ska vara iklädda uttjänta kallingar och en sån där nätbrynja. Då blir det en riktig horrorevening...:3freak
Lite karaoke och (som tidigare nämndes) barnhalloweenpartymat...kan inte bli mer mardrömsframkallande...

INTE karaoke! Är ni helt galna! Förvisso hemskt och det kan ju ge en och annan skräckupplevelse att höra en arbetskompis förstöra en bra låt! Men asså kör hellre bra lekar som hela havet stormar (man går runt stolar till musik och så tar man bort en och när musiken tystnar så ska man sätta sig, den utan stol åker ut). Eller den omvända varianten en stol åker ut och alla ska få plats på stolarna som blir kvar! Kan bli jättemysigt! :D

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show