Halloween-fest hos WCX 3/11

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF250, GSXR750
Ja nu fan e det snart dags!!!​

Så för er som inte har kostymen klar så är det dags att börja fundera och planera.

Upplägget är som det brukar va på Halloween med förköp (100kr inkl. 2 bärs).

Betalnings info: Sätt in pengar på BG 5712-0222 (betalningsmottagare WCX Racing)

Sätt in 100kr/pers och skriv ditt nick och namn på betalningen. Skall du betala för fler personer än dig själv så skriv ditt nick och skicka ett PM med namn på de övriga (och nick om de har det).

Entré biljetten får du när du kommer till festen så slipper man åka över halva stan för att lämna/hämta biljetter.

En lista här i tråden skadar inte heller så alla kan se vilka som köpt och därav tänker medverka på detta emenenta evenemang.:yoparty
Och för blommans skull så kommer DJ fixas (en utomstående) så hon slipper klaga på musiken till oss i baren.:tuttar :pannkyss

Sprit och bärs kommer givetvis finnas för försäljning men även finns starka planer på någon form av xider/breezer dylikt att finns att tillgå.

Denna gång kommer även baren stänga vid 4-tiden.

ps. Ta inte med 500-/1000 lappar då det blir så jobbigt med växlen då ds.

Last edited:
halloween08bioljet2.jpg

Eyy, man kan tro att Gottis skriver under ditt namn här ;)

Jag är nöjd och glad så länge det går att dansa till och det är mycket trevligt folk på festen, vilket det brukar vara :banana

Jag kommer givetvis så du kan börja trycka upp en special-blomman-biljett redan nu ;)

ÅÅÅÅhhhh vad jag längtar :) :hoppa :banana :yoparty

Blomman fixar listan med :)

alla som skall komma fyller i sitt nick och riktiga namn efteråt, så kan Magnus sen uppdatera listan med Bet när folk betalt in och är klara :) citera SISTA listan tack!

1. Miss_Orchidee, Stephanie Åström
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19

Last edited:
2. Gaset *wroomwroom*
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19

2. Gaset *wroomwroom*
3. cbr Sannis, Sannajävel
4. Rockajill, Jillajävel
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19

Självklart så blir det pris för bästa Klädsel som vanligt :tummenupp

Jag vill ocksa komma pa fest! :):)

Nagon som har en sovplats till lilla Mary? :tuttar

Kan ingen av er WCX-are lägga upp det här som event på Facebook? Då kan man ju också lätt se vilka som kommer eller inte. :)

Jag dyker upp. Lätt.

3207997 1. Miss_Orchidee, Stephanie Åström
2. Gaset *wroomwroom*
3. cbr Sannis, Sannajävel
4. Rockajill, Jillajävel
5. Maffan
6. Jennie - (maffan)
7. Roger - (maffan)
8. Emmi - (maffan)
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
VAFAN ÄR GRABBARNA??? :va :confused:

Jag tar inte med Varken Keps-Elin eller Söta-Sofie om inte grabbarna blir fler... Jag behöver valmöjligheter förstår ni väl ;)

VAFAN ÄR GRABBARNA??? :va :confused:

Jag tar inte med Varken Keps-Elin eller Söta-Sofie om inte grabbarna blir fler... Jag behöver valmöjligheter förstår ni väl ;)

Lungna dig gumman jag har ca 30+ till på min lista allt från sthlm,småläningar och annat löst folk inte bara Sh folk som kommer :D :D blir för tjatigt då :gnissla

Lungna dig gumman jag har ca 30+ till på min lista allt från sthlm,småläningar och annat löst folk inte bara Sh folk som kommer :D :D blir för tjatigt då :gnissla

Jag kommer....Sporthojare OCH har varit där förut! Tjatigt, tjatigt...:tungan

Dags att börja fundera på klädsel snart oxå, ska dessutom på två fester :gnissla
Är jag bara dräglig på första jag ska på kanske det räcker med att bara skaffa en outfit iaf.

Jag kommer....Sporthojare OCH har varit där förut! Tjatigt, tjatigt...:tungan

Dags att börja fundera på klädsel snart oxå, ska dessutom på två fester :gnissla
Är jag bara dräglig på första jag ska på kanske det räcker med att bara skaffa en outfit iaf.

Jag och min Malin har en vatten tät idé på outfit det här året :gnissla får se om du och Sulan Matchar :D :D

3211322 Jag kommer iaf :) Kanske ett par virila grabbar till från Halmstad :tummenupp
Yaaaayyy :banana

Kommer ni utklädda till krigare med bar överkropp allihopa :hoppa

3211329 Lungna dig gumman jag har ca 30+ till på min lista allt från sthlm,småläningar och annat löst folk inte bara Sh folk som kommer :D :D blir för tjatigt då :gnissla
:tummenupp: Verkar va många rätt den här festen ;)

Last edited:
Back