Halloj. Nyaste varmpannan har anlänt

mrmartin

Aspirerande självmordskandidat
Gick med
9 Nov 2006
Hoj
Triumph S3 07. (utrustad som 08 v1)
Goddagens

Tänkte passa på att presentera mig lite.

Är en blivande fartdåre i sina bästa år. Jagar för närvarande en Triumph S3 runt 60.000 kronors sträcket.

Jag tog kortet för nå nogon månad sedan men har kört MC sen 1999 i länder där det där med körtkort inte är så nogkräknat :D

Om dagarna knackar jag kod till mobiltelefoner och hoppas på att växthuseffekten ska göra Malmös årsmedeltemperatur till 15-20 grader.

Om det finns några S3 ägare i sydvästra skåne så är det bara att droppa ett mess så kan vi leka när det blir varmt igen

Adios

/ mrmartin

Jaja. Inte alla på en gång.

Hade jag suttit ner och kissat så hade det blivit ett annat mottagande va? :ajjabajja

mrmartin skrev:
2603778 Jaja. Inte alla på en gång.

Hade jag suttit ner och kissat så hade det blivit ett annat mottagande va? :ajjabajja
:tuttar puss puss

Tjo! :hej

Det ska väl inte vara så svårt att hitta en S3:a? En snabbtitt på Blocket och det finns ett gäng att välja på. Kan annars rekommendera
Johans MC i Göteborg :tummenupp , säljer många trajjor med bra och kunnig personal. Både min och sambons hojar kommer därifrån (nej jag jobbar inte där och har inga som helst ekonomiska intressen i firman)

Sen ang. SH:s svarsfrekvens på nya medlemmar :tuttar så verkar det ibland som det är ett enormt raggningsbehov på tjejer som kör hoj...men det är väl lättare att ragga bakom skärmen än ute på stan :tungan

dOLKO skrev:
2604615Kan annars rekommendera Johans MC i Göteborg

Du råkar inte ha någon länk?

Jag är i valet o kvalet om jag ska spara 40.000 och köpa en 03a eller om jag ska skita i vilket o köpa en 05-06. De är ju såååå mycket snyggare med de förgyllda detaljerna.

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back