halloj, NY MEDLEM!!!!

bikerwoman skrev:
VÄLKOMMEN!!

Kan det bli bättre? Ytterligare en tjej som kör Kawa zx12r och i samma ålderskategori som jag tom. :tummenupp
Ska vi köra ihop i sommar??

Hej!
Nu är man på g igen. Har hållt mig bort ett tag....sjuk :(
Hursom helst såg jag att du bor i Sollentuna. Själv bor jag i Trångsund så det är ju inte världens ende.
Vore jätte kul att åka i hop i sommar :banana
Hoppas på fortsatt kontakt.
 
Ny medlem!!!

Välkommen. Hoppas att vi ses, MVH Oldman och GixxerAnki från västernorrland. :tomten . :tuttar .
 
Välkommen !

Kul med en tjej som kör riktig hoj.
Jag har försökt få min tjej att köra min Busa, men hon tycker att den är lite för stor och tung.
 
+300 skrev:
Halloj!
Gud så söt kissemiss, har själv två katter som jag älskar!

Är det din?

Tjenis! Näe, jag har förvisso två katter själv, en fet o trött, och en lite piggare, men nej, det är inte min kisse. Jag har helt ärligt snott bilden av en donna som finns här. Dock verkar hennes sidor ligga nere.. Men skit samma, därifrån fick jag den goa kissen.
 
Ja, du åker då banne mig rätt hoj i alla fall :D :Bugar :yoparty
Välkommen!

+300 skrev:
Hej! En liten rättelse: Jag är "bara" spätta!!!! Alltså, jag kör inte själv. (ännu)Önskar att jag kunde skryta med det men lugn...... det kommer.!
Har älskat motorcyklar sedan min första tre-hjuling.
Hoppas vi träffas i sommar.

:hej
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top