Halloj allihopa!!!

Crotchrocket

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2006
Hoj
Hornet 600 -03
Har hängt här ett tag utan att regga mig, men då jag idag införskaffade min hoj, så tyckte jag att jag var en värdig medlem :2cool
Är för närvarande 23 år - 24 om ett år, stolt Hornet 600 -03 ägare sedan 13 timmar tillbaka. Har ännu inget mc-kort, utan har endast kört min ögonsten i 5 minuter (i skrivande stund) = jag kommer inte vara den första att dela med mig av tips och körråd, tar dock gärna emot sådana :)
Hänger gärna med ut och kör, när jag väl har kortet... Satsar dock stenhårt på att fixa det pronto. Ha det gött allihopa!

Crotchrocket skrev:
2050849 Har hängt här ett tag utan att regga mig, men då jag idag införskaffade min hoj, så tyckte jag att jag var en värdig medlem :2cool
Är för närvarande 23 år - 24 om ett år, stolt Hornet 600 -03 ägare sedan 13 timmar tillbaka. Har ännu inget mc-kort, utan har endast kört min ögonsten i 5 minuter (i skrivande stund) = jag kommer inte vara den första att dela med mig av tips och körråd, tar dock gärna emot sådana :)
Hänger gärna med ut och kör, när jag väl har kortet... Satsar dock stenhårt på att fixa det pronto. Ha det gött allihopa!

Välkommen, känns som att du å jag kommer ta endel turer ihop :banana

Välkommen.

Kurvtagning: lär dig motstyrningens mysterier. Kom sedan ihåg "bromsa inte - lägg ner mera".

Nyheter
Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R

Ducati har nu lanserat nya ...

Eldrivna Honda WN7

Honda WN7 Honda har pres...

Stark Varg EX, en smygande ninja!

Nu har jag och Varg EX hunn...

BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7