Half-Life: Black Mesa Source

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
Är det bara jag som sitter taggad och väntar på detta?

Har väntat i 8 år och nu äntligen är modden klar. Så jag vet vad jag ska göra ikväll! Om 15 minuter kan man börja tanka hem det :smasha

Det är en total remake på Half-Life, fast i Source-motorn så grafiken är rejält uppsmuttad. Ett gäng frivilliga har jobbat på detta i 8 år och idag släpps det äntligen. Gratis att hämta ifrån www.blackmesasource.com!

Haha, fyfaaaaaan! Nostalgi!

Detta måste spelas bara för att.. Många sena nätter med det jäkla spelet när det begav sig.. :gnissla

Det är inte hela, resten kommer senare.

Men ska tankas!

Mycket nice, mycket nostalgi! Nej den delen i "rymden" eller det paralella universumet är inte med, men det kommer sedan. Dom lovar ändå 8-10 timmars speltid! Men i samma sekund som nedräkningen var på noll så gick hemsidan ner.

Överbelastat :mad:

Fan va najs! Som sjukskriven sen ett par veckor tebax har ja plöjt igenom HL, Opposing force, Blue shift samt smyger lite me HL2 nu... Ska kasta mej över detta!

Kraschat fortfarande. Lär funka inom några dagar så man får väll snällt vänta.

Hemladdningen strulade givetvis igår men nu e de hemma å installerat... Har i princip bara fått på mej dräkten än å ska iväg nu men finner knappt ord för råcoolt detta e :yoparty

Är det jag som är dum i huvudet, eller måste man ha ett steamkonto för att kunna lira?

Back