Half-Life 2 (pc)

El Presidente skrev:
Lyfter denna tråd lite...

Har hunnit in en bit i spelet och kört ordentligt(!) fast i fängelset(har för mig att banan heter "entrapment", är dock ej helt säker).

Man ska placera ut 3 st automatiska kulsprutor som har rörelsesensorer i sig och hålla stånd i korridoren tills slynan dyker upp vars far man ska rädda.
Men trots upprepade(!!) försök så har jag inte en suck!

Ngn vänlig människa som vet VAD eller HUR man ska göra för att fixa detta?
Hjälp mig att bibehålla (h)julefriden i sinnet!
:mad:

Jag satte dem i mitten av den vänstra korridoren, dvs där det finns en passage till den högra korridoren. i den här passagen finns en låda med oändlig kpist-ammo som kommer väl till pass. Placera en av dem en bit in i passagen så att den pekar åt den högre korridoren, de andra i den vänstra korridoren, en åt vart håll. Därefter kan du stå "bakom" alla och skjuta utav helvete. Du kommer att behöva reloada kpisten, varför det är bra att stå nära lådan.

Om nån av dem ramlar eller blir nerknuffad, använd gravity gun för att resa den upp igen, annars är du chanslös.

Presidente: jag vet inte vilken svårighetsgrad du kör, men jag körde normal och efte sådär 25 försök lackade jag o sprang till baka och hämtade dom två kulsprutorna som jag hade nyss innan då man skyddade ett litet datorrum, så tog jag med dom så jag fick 5 kulsprutor att placera ut, då gick det bättre, hehe.

1 i varje mellangång, 2 mot ena gallegrinden och 1 mot den sista gallergrinden. tror max en vart vält, och så lät jag dom göra jobbet :)

/isse

Skalman skrev:
Jag satte dem i mitten av den vänstra korridoren, dvs där det finns en passage till den högra korridoren. i den här passagen finns en låda med oändlig kpist-ammo som kommer väl till pass. Placera en av dem en bit in i passagen så att den pekar åt den högre korridoren, de andra i den vänstra korridoren, en åt vart håll. Därefter kan du stå "bakom" alla och skjuta utav helvete. Du kommer att behöva reloada kpisten, varför det är bra att stå nära lådan.

Om nån av dem ramlar eller blir nerknuffad, använd gravity gun för att resa den upp igen, annars är du chanslös.

TACK min vän, är ÄNTLIGEN förbi!!!!!!!!!!!!
:D :D :D
:tummenupp

RQ: kör på normal jag oxå, men det gick med de tre tillgängliga!
(men det var ett SMART trix...;-) )

El Presidente skrev:
TACK min vän, är ÄNTLIGEN förbi!!!!!!!!!!!!
:D :D :D
:tummenupp

RQ: kör på normal jag oxå, men det gick med de tre tillgängliga!
(men det var ett SMART trix...;-) )

Hade själv ett helvete att komma förbi där :)

Skalman skrev:
Hade själv ett helvete att komma förbi där :)

Ett riktigt hett tips är följande...
Man har 3 st kulsprutor till sitt förfogande.
Dessa står i något som liknar "skåp" med totalt 4 st "fack"
Öppna båda dessa "skåp" och ställ dig själv i ett av de tomma "facken".
Jag fick för mig att man var tvungen att vända på kulsprutorna, så det gjorde jag(inte säkert att de träffar rätt om man inte vänder på dom).
Efter det är det bara att sätta sig ner på huk och vänta på de stackare som lyckas ta sig förbi...

______
|
|>--*pang!!*
|_____
|(du...)
|_____
|--<
|_____
|>--*pang!!*
|_____

Nyheter
Nya BMW S 1000 RR tar form