Half-life 2 på internet??

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Nån som vet hur man får det att funka utan att köpa det? Jag har gjort följande: Installerat Half-Life_2_and_CS_Source_Protocol_v7_Update-VENGEANCE och Half-Life_2_Deathmatch_Addon-VENGEANCE och gjort som det står i nfo:n. Och då påstår dom att man ska komma in på alla servrar. Men jag kommer då inte in på en enda. Man blir ju lite ledsen när dom håller på och ljuger så här. Nån som fått det att funka?

HalfLife2 får du nog allt köpa om du vill att det ska fungera som det är tänkt.
Lycka till.

TurboJugend skrev:
Nån som vet hur man får det att funka utan att köpa det? Jag har gjort följande: Installerat Half-Life_2_and_CS_Source_Protocol_v7_Update-VENGEANCE och Half-Life_2_Deathmatch_Addon-VENGEANCE och gjort som det står i nfo:n. Och då påstår dom att man ska komma in på alla servrar. Men jag kommer då inte in på en enda. Man blir ju lite ledsen när dom håller på och ljuger så här. Nån som fått det att funka?

Ja, jag blir väl tvungen att köpa det. Det är förjävligt att man ska va tvungen att betala för saker i ett civiliserat samhälle.

Sök på piratbyråns tracker, finns program där som kan hjälpa dig. Har inte testat själv men det ska enligt utsago fungera.

TurboJugend skrev:
Ja, jag blir väl tvungen att köpa det. Det är förjävligt att man ska va tvungen att betala för saker i ett civiliserat samhälle.

Ett litet tipps.. Om du tänker köpa spelet Ta då bort allt du har installerat som har med steam att göra...
Även det som ligger i registret. Annars kommer du få en fin överraskning när du försöker koppla upp dig...
Ban kallas den.. inte kul.

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...