Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Å fan, då kaneks man kan det då.CJ900RR skrev:Min dator klarade det, dock utan alla häftiga effekter. AMD 2500, GeForce FX5700 och 512 mb ram. Mitt graffe klarar ju inte vad den däreffekt-grehen nu heter.
Men Mikke du kan nog spela det ändå---
ja med dom specsen så klarar du det.MikkE skrev:Å fan, då kaneks man kan det då.
Min dator
AMD 64 3000+
ATI Raedon 9700 128mb
1024 mb RAM
Är det här bara en uppgradering som man installerar i samma HL2 mapp eller är det ett helt nytt som tar 3 4 Gb?
Jo, 9800 ät lite väl gammalt. Förklarade mig lite dåligt, jag menade HL2 i överlag ska spelas med ett bra graffakort, jag blir så upprörd när jag hör polare sitter och säger att HL2 flyter bra på min burk, inga som helst problem, sen när man kommer dit så ser man typ 1 storpixel på hela skärmen "lite att ta i men !!!!"Farbrorn skrev:Lost Coast är ju framtaget av Valveteamet för att maxa din hårdvara, kraven för det är därför astronomiska ;D Det är mer framtaget som ett demo än ett spel så vitt jag förstått det. Många banor i det är banor som "försvann" ur hl2 innan det släpptes. Om man tittar på previews från HL2 från tidiga början så är några av screenshotsen från Lost Coast banorna.
Ett Radeon 9800 räcker inte riktigt till, dessutom så stödjer inte den kärnan de senaste shaderinstruktionerna.
lunamod skrev:Det är ju så j***a snyggt, men verkar vara tungt att köra för graffekortsfläkten varva upp rejält trots P4 3,8, 2Gig ram och ATI X850XT PE.

Hoho, najs. men själv kör man i widescreenMögel skrev:Jag tycker du hade dålig graffik min va mycke snyggare
Här är en bild från min data!!! Kanske inte va så mycke bättre men endå!!
Half life e grymt![]()
MikkE skrev:Hoho, najs. men själv kör man i widescreen![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |