Half-Life 2 hjälp snarast tack!

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
Fick efter mycket om och men igång HL2 igår efter att Steam hade bråkat med mig. Satt uppe till halv 5 inatt och ifrån 12 till 17 idag. Nu skulle jag spela igen men har stött på ett problem.

Jag har kommit fram till det där tornet som skjuter blixtar ifrån himlen. Min kompanjon håller på och säger att jag måste ta mig in i byggnaden för att stänga av blixtarna, men hur kommer jag in?

Det är ju sådana där blåa sköldar som man inte kan gå igenom, och jag hittar ingen "sladd" att dra ur och jag hittar inga dolda gångar. Så om någon här har spelat igenom spelat och vet hur jag kommer in i byggnaden, säg till!

Och ja just det, hur långt har jag kvar utav spelet ungefär?!

Väldigt frustrerande att fastna nu när det har gått så bra innan! Kanon-bra spel föresten. Om ni inte har det, köp det!

Mvh Calle...

Har spelat igenom spelet men minns inte rikigt var det där är någonstans.
Men det går att smygläsa litegrann i en walkthrough som du hittar på www.gamefaqs.com :tummenupp

Längst till höger finns det en sladd och en ingång!

CJ900RR skrev:
Fick efter mycket om och men igång HL2 igår efter att Steam hade bråkat med mig. Satt uppe till halv 5 inatt och ifrån 12 till 17 idag. Nu skulle jag spela igen men har stött på ett problem.

Jag har kommit fram till det där tornet som skjuter blixtar ifrån himlen. Min kompanjon håller på och säger att jag måste ta mig in i byggnaden för att stänga av blixtarna, men hur kommer jag in?

Det är ju sådana där blåa sköldar som man inte kan gå igenom, och jag hittar ingen "sladd" att dra ur och jag hittar inga dolda gångar. Så om någon här har spelat igenom spelat och vet hur jag kommer in i byggnaden, säg till!

Och ja just det, hur långt har jag kvar utav spelet ungefär?!

Väldigt frustrerande att fastna nu när det har gått så bra innan! Kanon-bra spel föresten. Om ni inte har det, köp det!

Mvh Calle...

gå in på google tex, och sök på "half life 2 walkthrough".

Sen är det bara att välja en som har din favoritfont och följa instruktionerna när du kört fast.

Blue skrev:
Längst till höger finns det en sladd och en ingång!

Japp. Första området precis när du kommer ut "på torget" så är det längst bort till höger. Ta gravitygun och dra ur sladden. I i byggnad o genom den.(2-4 gubbar) Sen över torget till andra sidan(samma sida du kom ut på torget från). Snabbt skall det gå. Knäpp dem som är ppå torget snabbt så hinner du få medhjälpare i byggnad 2. Samma sak igen närmast stora byggnaden. längst bort till höger och en till sladd.

Lycka till.

Annars:
http://faqs.ign.com/articles/568/568483p1.html

EDIT: Nej.. jag har inget liv. :3freak

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8