Hakrem köpes(Dubbel D-ring), alt kraschad hjälm

Status
Ej öppen för fler svar.
Nu har jag inte läst tråden, men behövs fortfarande en DD-ring så har jag en kraschad XR-1000 hjälm hemma.

FUBAR skrev:
2334616 Nu har jag inte läst tråden, men behövs fortfarande en DD-ring så har jag en kraschad XR-1000 hjälm hemma.

Sälj remmen DYRT :hihi

Vilken skön läsning: Sveriges drygaste forum :rofl

Inskickat av Gulleplutt
Ja, jag råkar läst väldigt mycket hållfasthetslära faktiskt. Inte för att det nu spelar någon större roll. Jag förstod att det skulle komma massa dryga inlägg eftersom detta är sveriges drygaste forum.

Slappa skrev:
2334607 Personangrepp är väl emot sh reglerna?

Visst att tråden har spårat ur men det är ju knappast trådskaparens fel!

Nja...det var väl trådskaparen som började kalla andra medlemmar för idioter vad jag minns från sidan 1 och 2, och ingen kan väl neka att Gullplutt bjudit in till diskussion i och med hans första inlägg.

Skönt att det finns så många ärliga människor som vågar stå för sin uppfattning. Fortsätt att propagera för det som är rätt och riktigt. Gulleplutt ska inte få någon hakrem, vare sig gratis eller mot betalning. Alla ni som ställer er på Gulleplutts sida vill jag inte ha något med att göra. Ni är avskyvärda.

Teddy skrev:
2334976 Skönt att det finns så många ärliga människor som vågar stå för sin uppfattning. Fortsätt att propagera för det som är rätt och riktigt. Gulleplutt ska inte få någon hakrem, vare sig gratis eller mot betalning. Alla ni som ställer er på Gulleplutts sida vill jag inte ha något med att göra. Ni är avskyvärda.
:) Nu blir jag ju sugen på att läsa tråden hehe. :)

Jag satt o k ikade på ghost whisperer igår, det var ett ganska förutsägbart avsnitt, men det är väl iofsig dom flesta.

Men skicka in din gammla hjälm du får ju ändå en ny likadan.. se det som att dom köper din gammla hjälm och du får en ny istället för pengar.. Din hjälm är inte din hjälm längre, det är försäkringsbolagets hjälm. :tungan

Dömer dom ut den så är det för dom vill inte ha trasiga hjälmar på vägarna, sen spelar det mindre rock´n roll vad du tycker, det e ändå inte din hjälm längre.. :fatta!

Genom att skicka in ett annat hakband och behålla din gammla hjälm så har du indirekt snott en hjälm av försäkringsbolaget, och sedan om du tycker det e onödigt att dom bara slänger sin hjälm så spelar det ingen roll för det e ju inte din hjälm. Tänk om det blivit en spricka som du inte ser nånstans i hjälmen, och du säljer den om några år å nån klotar å hjälmen spricker vems fel e det då? :notme

Hade du föressten blivit sur om nån snott din hjälm? :brinnerup

Vad e så svårt att förstå?? :7peta

Har bara skummat igenom tråden, men förstår vad som skrivits..

Min fråga: Hur fan orkar ni tjafsa!? Engagera er o skriva långa utlägg om bedrägeri hit o tjuvfasoner dit..

Kan ingen bara skicka plutten en hakrem?? Måste finnas triljoner gamla hjälmlik liggandes i folks garage.

Hade jag en hjälm till skulle jag skickat hakremmen gratis till dig :3freak

Dark_Messenger skrev:
2335306
Hade jag en hjälm till skulle jag skickat hakremmen gratis till dig :3freak

Noooo Gör't int!!

Tänk om du själv står där i framtiden med en förargelig repa på Bandithjälmen.
Då måste du ju också förnedra dig som Gulleplutten i en egen tiggartråd för att göra ett FB. Åh så pinsamt....

Man måste alltid se om sitt eget hus och sina egna bedrägerier i första hand :mattias

Caffe skrev:
2335333 Noooo Gör't int!!

Tänk om du själv står där i framtiden med en förargelig repa på Bandithjälmen.
Då måste du ju också förnedra dig som Gulleplutten i en egen tiggartråd för att göra ett FB. Åh så pinsamt....

Man måste alltid se om sitt eget hus och sina egna bedrägerier i första hand :mattias
Om du bara visste hur den redan ser ut.. :3freak :hihi

Dark_Messenger skrev:
2335306Hade jag en hjälm till skulle jag skickat hakremmen gratis till dig :3freak
Förstår du inte? Hakremmen är inte gratis. Du lurar dig själv om du tror att du är bra kompis och skickar en hakremmen "gratis". Att skicka en hakrem är det samma som att skicka dina egna pengar. Gulleplutt är inget annat än en helt vanlig tjuv. Han vill ha dina pengar och du ger dem till honom.

Nu har detta pågått i några dagar.........samma inlägg hela tiden. Ska vi inte bara låta tråden självdö???????

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey