hajfena

#space skrev:
2222631 Var ju en smidig version! Besiktigade du den så oxå?
Japp. Chrille som monterade och det gjorde han som vanligt ordentligt. Den satt med Tesa dubbelhäftande matttejp på insidan av svingen och med extra buntband runt. Var ett helvete att få loss. :mad:

Gustav O skrev:
2222638 Japp. Chrille som monterade och det gjorde han som vanligt ordentligt. Den satt med Tesa dubbelhäftande matttejp på insidan av svingen och med extra buntband runt. Var ett helvete att få loss. :mad:

Ok! Låter som att man tillåter o kan ta lite av varje o såklart bara det sitter ordentligt hårt som Du beskriver o applicerar med alu/alu eller vad man nu väljer att använda för matreal..Snygg hojj föresten antar att den har Du inte kvar! annars finns ju ett race snart :)

Jag körde med buntband på min förra hoj, det var aldrig några problem vid besiktningen.

//Mange

frollo skrev:
2223018 Jag körde med buntband på min förra hoj, det var aldrig några problem vid besiktningen.

//Mange

Förra hajfenan jag hade var fäst med buntband, den fenan lämnade jag någonstans i torparn.

Nya fenan sitter nitad.

Tänk på att inte endast göra den enklaste och snabbaste lösningen, utan det är faktiskt så att hajfenan har en funktion... en funktion till för att du ska slippa förlora handen, fingrar eller en hel fot. Så se till att montera på den ordentligt!

Swedie skrev:
2224710 Tänk på att inte endast göra den enklaste och snabbaste lösningen, utan det är faktiskt så att hajfenan har en funktion... en funktion till för att du ska slippa förlora handen, fingrar eller en hel fot. Så se till att montera på den ordentligt!
Det går att göra på fler sätt det serru.

Back