Thundercat
Ringmärkt
Nu är det hajvecka på discovery-chanel. Såg ett intressant program om tjurhajar ikväll.
Tror att det är från kl 21 varje kväll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Esquire skrev:Specialavsnittet av "Myth Busters" var ju hyfsat bra.![]()
De tog kål på några myter om hajar. Särskilt sånt från filmen "Hajen".Thundercat skrev:Jag missade det, såg bara programmet om tjurhajarna. vad handlade "Myth Busters" om?
Esquire skrev:De tog kål på några myter om hajar. Särskilt sånt från filmen "Hajen".
Anthrax skrev:Självklart kom brorsan och kallade på mig när det var en halvtimme kvar.![]()
Någon som har koll när det är repris?
Thundercat skrev:Nu är det hajvecka på discovery-chanel. Såg ett intressant program om tjurhajar ikväll.![]()
Hultan skrev:Grymt i går alltså.. coolt när dom skall visa att tjurhajar minsann inte är så farliga endå, så biter dom vadmuskeln av honom.. ajaj alltså..![]()

Japp, härliga dom däringa tjurisarna..Thundercat skrev:Det är ett rejält bett, ändå är bara hajen där och nafsar lite försiktigt.![]()
Hehe, dyka i ett akvarium.. Lite coolt, men det är roligare i verkligheten..Bjork skrev:Nu får jag tillfälle för att skryta, för jag ska faktiskt dyka med hajar om två veckor![]()
fast det är i kolmården, det är ju sandtiger hajar och sköterskehajar ca,3,5 m långa.
först ska jag mata dom från bur sen ska jag få simma med dom om dom blir mätta!
återkommer om det gick bra![]()
ps drömresan vore till sydafrika och dyka med vithajar,jag vet jag är lite :kocko men det måste man va för att leva ett roligt liv

Bjork skrev:Nu får jag tillfälle för att skryta, för jag ska faktiskt dyka med hajar om två veckor![]()
fast det är i kolmården, det är ju sandtiger hajar och sköterskehajar ca,3,5 m långa.
först ska jag mata dom från bur sen ska jag få simma med dom om dom blir mätta!
återkommer om det gick bra![]()
ps drömresan vore till sydafrika och dyka med vithajar,jag vet jag är lite :kocko men det måste man va för att leva ett roligt liv
Vad kul!!!
snorklande
.
hajarna annars kanske du får en specialbehandling av dem 
2fast4hjo skrev:Vad kul!!!
Har ofrivilligt simmat med hajar när jag var i thailand... Dykarna såg dem "götta" sig nära botten och berättade det för en ngtsnorklande
.
Bilden är från phi phi öarna..tar nog ett tag innan jag åker dit igen..(med tanke på tsunamin)
Var snäll mothajarna annars kanske du får en specialbehandling av dem
![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |