Hahaha - osams med felringare

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date

IronMike

Guest
kl ringer 03.35 - "hej de e jag"
ironmike: "ja hej, vem e du"
han: "hmmm oj ringt fel"
ironmike: "ja som fan.....du ringer mitt i natten dessutom"

*klick*

kollar sen upp numret, det delas med en tjej i närheten av mig...

sms'ar tillbaks "du, det är lugnt, jag tar hand om catarina medan du är ute på stan"

får ett svar: "vem är du"

skickar tillbaks: "grannen på brisvägen" (kollat upp karta vart han bor)

fortsättning följer.....

:rofl

nu ringer han kl 03.45: "vafaan... bla bla bla hmm hörruuuu"
(aspackad...)

han tror jag är hemma med hans fru...

:skrattaåt

Hahahaha nu ringer han som fan....svarar inte, kl är 03,48

(han verkar vara nervös...)

jävla svin till snubbe, cheyen hemma, medan han är ute å är otrogen *tss*

Last edited:
prulle skrev:
2391081 Haha hämnden är ljuv! Klockrent ju.
Han skicka ett till sms nyss - "vem är du, snälla svara"

HAHAHAHA :skrattaåt

odräglig snubbe, ute, men stackars cheyen säkert hemma.. mouhahaha

han verkar nojjig som fan,. ok, taskigt kanske - men fan han ringer jävligt fel mitt i natten..då får han skylla sig själv!

Last edited:
ett till sms: "ok vart bor du, jag bor på 5b, vad heter du, och vad har du för dig"

hahaha

ett till sms: "är du kille eller tjej"...

Last edited:
Du borde skaffa en hund..

Hundar ger dig all uppmärksamhet du vill ha.. Den kommer att se och bekfräfta dig varje dag du kommer hem från jobbet.. Klappa den eller ge den mat och den kommer betrakta dig som gud..

Biturbo skrev:
2391152 Du borde skaffa en hund..

Hundar ger dig all uppmärksamhet du vill ha.. Den kommer att se och bekfräfta dig varje dag du kommer hem från jobbet.. Klappa den eller ge den mat och den kommer betrakta dig som gud..

*ka-tching*...

En katt kan också vara ett alternativ.

asg. att man aldrig kommer på sånt själv :D

Hahahah fan vilken panik killen måste haft.
o skitfull o inte fattar något mitt i natten.

Då får man förutsätta att du själv har ett telefonnummer som inte är registrerat, annars kan det bli dubbelt roligt när snubben knackar på hemma hos dig med en yxa i näven...

fan.. han höll på att ringa / sms'a halva natten :S

stängde av luren till slut....

hoppas de inte är hella angels eastside, dom har klubbhus på typ den adressen som snubben å cheyen va registrerade på :argpådato

Felringninar kan vara lite jobbigt ibland, min polares telefonnummer är bara 1 siffra från ett större taxibolag här i V-ås...

Han får sin del av felringningar mitt i natten, han har börjat gå med på felringarnas visa och säger att han ska skicke en bil så fort han har en ledig...

Skulle vara kul att vete hur länge de står och väntar :) med tanke på att han inte har körkort eller taxibolag :P

Scorpion.SE skrev:
2392157 Felringninar kan vara lite jobbigt ibland, min polares telefonnummer är bara 1 siffra från ett större taxibolag här i V-ås...

Han får sin del av felringningar mitt i natten, han har börjat gå med på felringarnas visa och säger att han ska skicke en bil så fort han har en ledig...

Skulle vara kul att vete hur länge de står och väntar :) med tanke på att han inte har körkort eller taxibolag :P

Kan han inte göra business med ett konkurrerande bolag och vidarekoppla sitt nummer till dom?

ah fan ja skulle fixa nån polare me körkort o deala upp lite sen köra svarttaxi :P.. glida förbi på adressen där dem står o väntar efter typ ett tag o fråga om dem väntar på taxi sen erbjuda skjuts när deme arga på att taxin aldrig kommer :D

"ah betalar hellre 500 för svarttaxi än o står o väntar på nån skittaxi som aldrig kommer!" :D :D

Fan va bra. Liksom, om man ringer fel så förtjänar man ju värre saker än så här.
Mitt i natten också :eek:

GuW skrev:
2391374 Då får man förutsätta att du själv har ett telefonnummer som inte är registrerat, annars kan det bli dubbelt roligt när snubben knackar på hemma hos dig med en yxa i näven...
Ja han kanske är dubbelt så slagfärdig. :tomten

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...