hahaha i´m back again....

JonaZ

Finsmakare
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Mölndal
Hoj
2003 Suzuki GSX-R 1000
Ja nu va det dax för ett nytt namn på sporthoj......
Hette förr janoshki-jonaz men nu e det R1 Jonaz som gäller....
Håller till i o runt gbg med min blåa R1 03:a som körs o körs o körs....det heter ju brukshoj..hehehe så se upp där ute för farbror blå o mig i trafiken...

:)
 
återvälkommen då! Och ett fantastiskt fyndigt namn måste jag säga, det finns ju bara 200+ andra på det här forumet som heter något med R1 . :7peta
 
r1

morlock skrev:
återvälkommen då! Och ett fantastiskt fyndigt namn måste jag säga, det finns ju bara 200+ andra på det här forumet som heter något med R1 . :7peta


Kan kanske bero på att många här på forumet kör just R1...
 
Får man skriva trådar om något så meningslöst? Då kan jag passa på att säga att jag bytte från crackmac till Magz eftersom,
1. crack, mac, .... det låter fel helt enkelt :tungan
2. Alla polare kallar mig "magz", låter konstigt men det råkkar! :yoparty
 
Magz skrev:
Får man skriva trådar om något så meningslöst? Då kan jag passa på att säga att jag bytte från crackmac till Magz eftersom,
1. crack, mac, .... det låter fel helt enkelt :tungan
2. Alla polare kallar mig "magz", låter konstigt men det råkkar! :yoparty

Lika hopplöst som ditt svar...... :fatta!
 
Jobbigt att låsa upp nicket på hojen. Då blir det att harva i R1-träsket för alltid. :tomten

G.S.G.G. skrev:
Kan kanske bero på att många här på forumet kör just R1...
 
avd viktig meningslöshet på denna tråd !!?? : tog en sväng från borås ner mot varberg i kväll...fy va gött... :tummenupp ska ner till falkenberg i morron bitti blir nog oxå mkt bra...!! alla snackar om R1 !! är det han i stjärnornas krig ?? men han har väl fyra hjul om jag inte minns fel !! fuskare :fatta! :fatta!
 
Rasorblade skrev:
Lika hopplöst som ditt svar...... :fatta!

äh kom igen nu jag skojar ju bara :tomten Jag är bara inte tillräckligt stark (?) för att starta en egen tråd om nickbyte :Bugar :Bugar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top