HAHA! Tycker du det är trist att handla mat?!

:tummenupp
Störtskönt killar, men jag måste nog tyvärr hålla med om någon av föregående talarna. Ni har för mycket fritid, Fortsätt med det!

// Wip

GSXR1100R skrev:
Jäkligt rolig & annorlunda film, vi va inne på samma tema men nu slipper vi göra den :D

Jag tycker att era 1000 kb/s ger tillräckligt bra kvalle :tummenupp

Vi funderar på att bogsera kundvagnar med minimotos och ha filmare/stuntman i vagnen, kan det va nåt :va

en kreativ rulle som får :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp i betyg
hehe.. nu e du nöjd va.. med 1000 :)

hur som helst så kommer det mer.. men vad, det säger jag inte :fyllisar

Wip skrev:
:tummenupp
Störtskönt killar, men jag måste nog tyvärr hålla med om någon av föregående talarna. Ni har för mycket fritid, Fortsätt med det!

// Wip
vadå för mkt fritid.. jag hajjar ingenting :rolleyes: :D :arsele

Underbar film!
Musiken gör att den känns så jäkla spännande och man väntar hela tiden på vad vagnen är sugen på här näst. :tummenupp

Bästa är ju när vagnen kör in i kakorna så ett kakpaket ramlar ner i vagnen. skrattade väääldigt mycket ..

Bästa ni har gjort! :tummenupp

Last edited:
Fanimig det bästa jag sett på länge. :Bugar Keep it up... ser fram emot en uppföljare, det såg ut som början på en triologi tyckte jag.

Störtskön filmsnutt! Helt meningslös, men ändå helt underbart kul. Good work :tummenupp

Grabbar, ni har bara alldeles för mycket fritid :tummenupp

TheDude skrev:
Haha, riktigt skoj :D mer sånt :tummenupp

Diggade musikvalet till filmen :D
yeah! kundvagnar e kul :yoparty

musiken för övrigt e Green Day med låten Espionage (från Austin powers soundtrack)

HAHAHAHAHHHAHA, fan va häftigt :D :lol :lol :rofl

Jag träffade visst dig på festen tydligen - vet inte vad jag sa, men nu säger jag att er film är störtskön iaf :tummenupp

Back