Nisse Järnet
pschyy =D
Såg den här "hisskylten" för nån vecka sen när jag lämnade ett bud och stod och väntade på hissen, lite förvånad blev man allt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nisse Järnet skrev:Såg den här "hisskylten" för nån vecka sen när jag lämnade ett bud och stod och väntade på hissen, lite förvånad blev man allt![]()
![]()
Haha jaha, hade jag ingen aning omKawwa skrev:Äh, ett vanligt enkelt soltecken, som förvisso missbrukas av en viss exstremgrupp. Användes av Kinesiska buddister tror jag, från början och är ett glädjetecken.

Inte mer förvånande än att dom där märkena även finns på många andra ställen, bla Stockholms stadion.Nisse Järnet skrev:Såg den här "hisskylten" för nån vecka sen när jag lämnade ett bud och stod och väntade på hissen, lite förvånad blev man allt![]()
"Schindler grundades 1874 i Luzern, Schweiz av ingenjören Robert Schindler. Schindlergruppen är också idag i familjens ägo med en årlig omsättning på 45 miljarder kronor. Schindlergruppens styrelseordförande är Alfred N. Schindler och företagets huvudkontor är lokaliserat utanför Luzern. Huvudkontoret för Schindlers rulltrappsproduktion är lokaliserat i Wien i Österrike. Fabriker finns också i USA och Kina."GixxerJensa skrev:Det finns ju hissar som heter schindler också. Kan det finnas nåt samband, Schindlers Hiss
Kawwa skrev:Äh, ett vanligt enkelt soltecken, som förvisso missbrukas av en viss exstremgrupp. Användes av Kinesiska buddister tror jag, från början och är ett glädjetecken.
Twosaint skrev:hmm soltecknet roterade inte det medsols och hakkorset motsols ?
Jag har nog fel....men jag trodde att det var så...
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |