Haha, nu har vi oxå en hemsida!

Vem måste åka på den röda hojen, alla vill väl köra den svarta?

björn.e skrev:
Neee Pelle den går inte fortare för att du lackar om den :blah

björn

Du kan ha fel där. Med tanke på att den apelsinlack jag kört med i år orsakar ganska kraftig turbulens, så med ny lack (som någon som är duktigare än mig på att lacka får göra..) och något extra lager klarlack räknar jag kallt med 2km/h högre toppfart. Att sedan en gul färg ger mindre luftmotstånd än svart är ju ett vida känt faktum. :mattias

Pelle B skrev:
Att sedan en gul färg ger mindre luftmotstånd än svart är ju ett vida känt faktum.

Du är ju inte riktigt klok. Har du inte läst "liftarens guide till galaxen"? Svart reflekterar ju inte solljus därför blir det bättre med fotoner, eller kan nån akademiker komma in och styra upp nu?

Gul har du ju bara tagit från mig. Men kul att jag som är så liten kan stå som "trendsetter" för er ålderdomshemsasspiranter.

!OBS! inlägget innehåller säkert felstavningar!

Jonte VSB R-T skrev:
Du är ju inte riktigt klok. Har du inte läst "liftarens guide till galaxen"? Svart reflekterar ju inte solljus därför blir det bättre med fotoner!

:huvet Tänkte inte på det. Blir till att byta färg igen då.......

Snygg sida.. men lite kommentarer... :D
nyheter och sponsorer kunde du göra lite mindre.. så att hela gästboken fick plats i huvudrutan..
sedan så är det lite jobbigt när man måste markera texten för att se den, så tänk på färger och blder i bakgrunden som försvårar detta..

Snygg layout annars, satsa stort!!

PS: vill inte vara dum eller så, bara hjälpa till...

fahrenheit skrev:
Snygg sida.. men lite kommentarer... :D
nyheter och sponsorer kunde du göra lite mindre.. så att hela gästboken fick plats i huvudrutan..
sedan så är det lite jobbigt när man måste markera texten för att se den, så tänk på färger och blder i bakgrunden som försvårar detta..

Snygg layout annars, satsa stort!!

PS: vill inte vara dum eller så, bara hjälpa till...

Tackar så mycket. Det är som sagt den första hemsida jag någonsin gjort så jag är bara glad om ni kommer med saker jag kan förbättra. Att inte gästboken får plats har stört mig med, men jag har inte kommit på hur jag gör själva gästboken smalare. Att göra de övriga fälten mindre har jag faktiskt inte tänkt på men det var ju en lätt lösning. Skall även kolla över färgerna. Tack för tipsen! :Bugar

**åtgärdat!** :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey