Chrille skrev:Skenande homofobi?
...ja fö f-n...hålla er på avstånd o ta inte i mig...tycker det är så jäfla vidrigt!
/KaliZ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chrille skrev:Skenande homofobi?
KaliZ skrev:...ja fö f-n...hålla er på avstånd o ta inte i mig...tycker det är så jäfla vidrigt!![]()
/KaliZ
gladh skrev:Bara kramas lite![]()
![]()
![]()
gladh
DreeTman skrev:Hehe...jag tyckte fan att det var lite gulligt! Kolla bilderna från julfesten, hur söta är de inte mot varandra!? Tänk om alla i världen vore så mysiga av sig, då hade det nog inte varit så mycket krig överallt...
Men nej...jag gillar inte män på det sättet, tackar som frågar.
Chrille skrev:Joho, nu blir du tvungen att skrika bögdj-vel högt och ljudligt annars kommer vi ifrågasätta din sexualitet!!
Tsss, springa omkring här och tycka om att folk tycker om varandra hur som helst??
Chrille skrev:Joho, nu blir du tvungen att skrika bögdj-vel högt och ljudligt annars kommer vi ifrågasätta din sexualitet!!
Tsss, springa omkring här och tycka om att folk tycker om varandra hur som helst??
Ja?! Med skägg...Chrille skrev:Nej nej, sidan är fejk! Vet du inte att alla homsingar klär sig i tajta t-tröjor och enbart är intresserade av design o mode?
KaliZ skrev:...ja fö f-n...hålla er på avstånd o ta inte i mig...tycker det är så jäfla vidrigt!![]()
/KaliZ
Chrille skrev:Typiskt böcklingar. Så fort dom får chansen så är dom där och tar på en....![]()
Det är en härlig vanföreställning det där. I egenskap av långhårig och lockig så kan jag upplysa om att varenda gång jag har blivit antastad av killar så har de blivit jääääävligt skärrade när jag har vänt mig om.![]()
KaliZ, hur ofta har upplevt det som att du har blivit antastad av en annan kille?
...så han inte skulle få för sig några idéer. Men nu ska jag inte vara fördomsfull så jag kommer få 100000 homosexuella efter mig som antastar min brevlåda eller något sånt. Jag skriver bara min åsikt och JAG tycker inte det ser speciellt trevligt ut med två vuxna karlar som håller varandra i handen på stan eller något sånt.pageer skrev:HAHA! lite osäker på vilken sida du egentligen står på eller?![]()
istället för
måste vara riktigt :kocko OBS min åsikt igen...och jag är inte fördomsfull.
KaliZ skrev:...Det har jag aldrig blivit.....
KaliZ skrev:.....däremot har jag snackat med en som var/är homosexuell. Men det kändes inte bra, iaf inte vetskapen om att han var det. Jag var på min vakt hela tiden...så han inte skulle få för sig några idéer. ...
KaliZ skrev:..... Men nu ska jag inte vara fördomsfull så jag kommer få 100000 homosexuella efter mig som antastar min brevlåda eller något sånt. Jag skriver bara min åsikt och JAG tycker inte det ser speciellt trevligt ut med två vuxna karlar som håller varandra i handen på stan eller något sånt.
/KaliZ
KaliZ skrev:...ber om ursäkt om inlägget upplevdes som stötande...jag ÄR fördomsfull!
/KaliZ
). Jag VET att dom inte behöver klä sig fjompigt, svänga med handen och peta med lillfingret när dom tar i en kopp... men dom flesta som man SER gör det och det gör mig också olustig.vågen skrev:![]()
Jag känner mig inte heller bekväm i bögars sälskap. Det är inte att jag är orolig eller nånting utan det får mej bara att tänka på att såsom jag kan fantisera om kvinnor, så fantiserar dom om män.
.....
vågen skrev:![]()
Jag känner mig inte heller bekväm i bögars sälskap. Det är inte att jag är orolig eller nånting utan det får mej bara att tänka på att såsom jag kan fantisera om kvinnor, så fantiserar dom om män.
Antagligen har det att göra med att jag inte känner några bögar (vad jag vet). Jag VET att dom inte behöver klä sig fjompigt, svänga med handen och peta med lillfingret när dom tar i en kopp... men dom flesta som man SER gör det och det gör mig också olustig.
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller