Zeb_Macahan
Bettingansvarig
På väg hem till emmi i förmiddags såg jag att det var lite halvmörkt och lite blött på marken.. menmen tänkte jag.
Krängde på mig stället (naturligtvis ett såntdär helperforerat) och ger mig iväg..
När jag kommer ut på motorvägen kommer en hagelskur så jag höll på att skita på mig, det var ju hagel i massor på vägen... varken mitt battlaxframdäck eller mitt rennsport bak har sååå bra grepp på is...
..
fick klarat ut den lilla chocken och kom hem 2 minuter senare, dyblöt och med is innanför stället.... roligt värre..
slutsats: Det är snart vinter och spyke 4race får 0 vattenpoäng av 10 möjliga... men snyggt är det iallafall..
//jaG
Krängde på mig stället (naturligtvis ett såntdär helperforerat) och ger mig iväg..
När jag kommer ut på motorvägen kommer en hagelskur så jag höll på att skita på mig, det var ju hagel i massor på vägen... varken mitt battlaxframdäck eller mitt rennsport bak har sååå bra grepp på is...
..fick klarat ut den lilla chocken och kom hem 2 minuter senare, dyblöt och med is innanför stället.... roligt värre..
slutsats: Det är snart vinter och spyke 4race får 0 vattenpoäng av 10 möjliga... men snyggt är det iallafall..
//jaG