Haga-Mannen har erkänt.

Kawwa skrev:
2106448 Jo, frugan hans stöttade honom till 100% även efter bevisningen om DNA!!!

Han har väl inte våldtagit henne? Tror du inte rånare och annat drägg har support hemifrån?

Markus skrev:
2106470 Han har väl inte våldtagit henne? Tror du inte rånare och annat drägg har support hemifrån?

Eh? När bevisningen slår en rakt upp i ansikte är det bara att böja sig och i detta fallet för henne tänka " min man är ett svin "! Eller?

N.Blomqvist skrev:
2106368
Som om det någonsin var någon som tvivlade...? :va

Jag tvivlade faktiskt, helt seriöst. Men skönt för alla umeå-bor att det var rätt person iaf.

Drägg och drägg tror inte killen är toka frisk där uppe :huvet Polisen e bra grejer :banana

Kawwa skrev:
2106481 Eh? När bevisningen slår en rakt upp i ansikte är det bara att böja sig och i detta fallet för henne tänka " min man är ett svin "! Eller?

Undrar hur fan det skulle vara att helt plötsligt få reda på att ens snubbe är våldtäktsman och gillar att spöa skiten ur kvinnor.....!? Scary... :skrämd

Kawwa skrev:

Jag har väldigt svårt att tänka mig att polisen ödslat tid på att presentera bevis för den misstänktes sambo, hon vet nog ungefär lika mycket som alla andra som kan läsa Aftonbladet.

Janet skrev:
2106496 Polisen e bra grejer :banana

Ja, i just det här fallet har de gjort ett fenomenalt jobb.
Läste en insändare om vad de egentligegn gjort:
Av ca 80K (?) invånare i Umeå så undersökte man 700. Alltså 700 av 40K män, räkna bort män som faller bort från profilen pga av ålder och annat som alibi så har du kanske, fritt spekulerat, max 7-8K kvar. Så det är ju verkligen ett jättebra jobb de gjort. Dessutom fick de gärningsmannen utpekad för 5-6 år sedan men bedömde inte uppgiften som trovärdiga pga att han var nybliven pappa.

Jag tycker det låter som en poliskår som är allt förutom bra.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg