Nursey
Utan lem
Körde som vanligt runt i stan och filterkörde upp mot traffikljusen när en snubbe sticker ut handen genom fönstret och signalerar att jag skall stanna. "Jävla hobbypoliser" tänker jag direkt och kör skeptisk som fan fram till hans fönster med visiret nerfällt.
Han:"Are you a courier?" (mcbud)
Jag: "no sir, I am not"
Han: "well do you want to earn money?"
Nu väntade jag mig att han skulle knäppa upp brallorna och förslå gränden runt hörnet så jag började kolla runt om det var fritt fram att svänga ut i trafiken o försvinna.
Han drar upp ett kuvert och trycker att par sedlar i min hand och säger..ta detta till den och den addressen..är det ok? Allt detta vid ett rödljus.
Han måste varit desperat eller naiv? Funderade på att dra kuvertet i kanalen och pysa men snäll som man är körde jag till addressen och är nu lite rikare
Någon mer som fått roliga förslag av konstiga gubbar?
Han:"Are you a courier?" (mcbud)
Jag: "no sir, I am not"
Han: "well do you want to earn money?"
Nu väntade jag mig att han skulle knäppa upp brallorna och förslå gränden runt hörnet så jag började kolla runt om det var fritt fram att svänga ut i trafiken o försvinna.
Han drar upp ett kuvert och trycker att par sedlar i min hand och säger..ta detta till den och den addressen..är det ok? Allt detta vid ett rödljus.
Han måste varit desperat eller naiv? Funderade på att dra kuvertet i kanalen och pysa men snäll som man är körde jag till addressen och är nu lite rikare
Någon mer som fått roliga förslag av konstiga gubbar?
bra att tjäna lite extra men jag skulle inte chansa om jag inte vet va det är i kuväret.