Hade tänkt tatuera mig

Det sved en del på underarmen, men mest vid armvecket och längst ner precis innan handen börjar men inte så värst farligt, fast det är ju från person till person.

Trouble

Jag är/var som du ( visste vad jag ville ha , och det var svårt att bestämma sig ) , så det blev en och två och tre och fyra tatueringar , det kommer nr fem och sex med........ Du är garanterat i riskzonen för att göra en tatuering................. och sen följa upp med dom andra som du vill ha :D ......... Men jag är så nöjd så med mina .

äh de är inget att tänka på.. man ångrar sig nog mer om man skiter i det...

sålänge du inte skaffar en k-pist i pannan är det nog ganska lungt med, nåt på rygg/överarm/bröst/ben är ju skitlätt att täcka upp.. ingen behöver veta nåt...

misfits va det ja ;)
51535.jpg

Last edited:
Det är bara att köra, min första tatuering gjorde jag när jag var 18 jag har inte tröttnat på den ännu,
Sen är det roligast att ha på bröst, rygg och över armarna, då blir folk lite shockade när dom ser dig utan tröja :tummenupp

Ska dock tillägga att jag ska göra Ok stämpeln som tomten ger på dockorna i kalles julafton på skinkan :3freak

stony skrev:
Det är bara att köra, min första tatuering gjorde jag när jag var 18 jag har inte tröttnat på den ännu,
Sen är det roligast att ha på bröst, rygg och över armarna, då blir folk lite shockade när dom ser dig utan tröja :tummenupp

Ska dock tillägga att jag ska göra Ok stämpeln som tomten ger på dockorna i kalles julafton på skinkan :3freak

Grymt, kan ju göra en Steve-O annars "your name" på skinkan.

Funderar ärligt nu på en misfits, men vart?

Gjorde ett keltiskt sjärnmönster på höger skuldra för fem år sedan. Var precis som du lite nojig över om man skulle ångra sig å sådär. Polaren gjorde sin säkert tre fyra år före mig å tjatade som satan om att jag också skulle göra :) Var sugen redan då men det tog som sagt ett par år innan jag hittade vad jag ville ha och då var det som att oron gick upp i rök. Jag tror att det är ditt velande som gör dig osäker, när du väl hittat rätt motiv så känner du det. Eftersom jag har min på skuldran så "glömmer" jag bort den emellanåt, står och borstar tänderna och råkar vrida sig mot spegeln och "å fan, coolt..." :lol
/Joel

jag glömmer bort min med då och då, och varje gång man ser den så glädjs man över den :>

Therudeboy skrev:
jag glömmer bort min med då och då, och varje gång man ser den så glädjs man över den :>

Det är väl så det är antar jag, men jag måste medge att det är stabilt att glömma den när den sitter på underarmen :tungan Men det är väl för att jag är alldeles för varmblodig för att ha långärmat...
/Joel

Om du är rädd att du ska ångra dej så gör den därdu kan dölja den enkelt med kläder. Angående att bli gammal så bör man ju sätta den där huden inte förändras så mycket.

joelwideqvist skrev:
Det är väl så det är antar jag, men jag måste medge att det är stabilt att glömma den när den sitter på underarmen :tungan Men det är väl för att jag är alldeles för varmblodig för att ha långärmat...
/Joel

Jag oftast i t-shirt eller tröja, men ändå så kan jag glömma av den. Det är ju inte så att man sitter och tänker att den är där hela tiden, fast ibland kan jag studera den längre tider :)

Landen, ta ngt som du känner att du gillar...du kommer inte ångra dig. E du osäker tatuera dig på ngt ställe som går att dölja.
(tatueringar går att ta bort, men det blir inte snyggt, så välj ngn du fastnar för)
Vakna inte upp en morgon med en full teknad anka på armen med tillhörande text "drunken me not!" Kul kanske när han var 18, min inte nu.

Jag har haft min i ca 5 år nu, ser den inte så ofta men får en "ja, just ja" upplevelse när man går förbi en spegel.

Fast det e som en drog, har en till på G. Men har inte riktigt bestämt mig vad..
Vill skriva namnen på mina barn, men det måste ju vara på ngt ställe där man han fortsätta skriva ( e ju inte klar med föda-barnbiten än ;) )

eller ett tvillingmärke ( skitsnygg Mikke :tummenupp )

Ok då har jag bestämt mig nästan, blir nog en Misfits skalle :D.
Nu är bara frågan vart, har funderat på benet eller ryggen. men det är lite osymentrisk för ryggen tycker jag. Sen är det ett till problem den har ju svart bakgrund. Ska man då tauera en svart ruta bakom allt och isåfall hur ska den se ut? För utan det svarta blev det inte snyggt :/

http://landen.1go.dk/misfits.jpg

landen skrev:
Ok då har jag bestämt mig nästan, blir nog en Misfits skalle :D.
Nu är bara frågan vart, har funderat på benet eller ryggen. men det är lite osymentrisk för ryggen tycker jag. Sen är det ett till problem den har ju svart bakgrund. Ska man då tauera en svart ruta bakom allt och isåfall hur ska den se ut? För utan det svarta blev det inte snyggt :/

http://landen.1go.dk/misfits.jpg

ehh du får ju invertera den!

Hävdar dock fortfarande att Danzig-skallen e coolare.
51312.jpg

Last edited:
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...