Hackers

Kom igår till 12 eller 13 och vet hur man löser det, tror jag, men det finns för många kombinationer. Lite knep och knåp över det hela men tycker det är ganska finurligt gjort faktiskt. Får se om man orkar vidare senare...

Börjar bli så att man vill ha bildbevis på klarade levels snart...

J*kligt seg var den när jag testade. Kom till 3;an sen kom chefen in och skrek om en mailserver som inte vill fungera

Kommer någon till 11-12 då gäller det att lista ut en kod på fyra ord. Detta går vidare och då måste man igen skriva in samma kod, eftersom det går att fuska sig dit. Koden man får är P....., Sedan kommer nummerknappar som skall ge ett tal som kod, men man får testa för mycket om jag inte har fattat det fel. Det var 9 eller 10 som var klurigast

chrtur skrev:
Kommer någon till 11-12 då gäller det att lista ut en kod på fyra ord. Detta går vidare och då måste man igen skriva in samma kod, eftersom det går att fuska sig dit. Koden man får är P....., Sedan kommer nummerknappar som skall ge ett tal som kod, men man får testa för mycket om jag inte har fattat det fel. Det var 9 eller 10 som var klurigast

njae... man behöver inte testa särskilt många. Läser du koden och klurar lite inser du att du bara behöver göra upp en mall som du går efter. Tar inte så lång tid.
Kom precis till 13. Frågan är om man ska sova snart :rolleyes:

level 14 är jobbig, någon som kan ge en hint om vad alla (för mig) nya funktioner gör?

Last edited:
Jag kommer inte heller förbi level 2. Vilken n00b man e =( Men det här var ju sketakul.... Det här vill man ju lära sig!!!!

Nyheter
Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen